Potrivit statisticilor, e-mailul este salvarea afacerilor moderne. Clienții companiilor mici preferă, în continuare, mesajele pe e-mail într-o formă mai lungă și mai personală. Astfel, 61% dintre consumatori declară că preferă să primească oferte prin e-mail, spre deosebire de alte metode de comunicare, precum Slack și Snapchat. Așa arată un sondaj recent, realizat în rândul consumatorilor Adobe. Această cifră reprezintă o creștere cu 24% față de anul trecut.
Consumatorii preferă mesajele prin e-mail de la afacerile mici
Chiar și pentru generația Millenials (tineri consumatori cu vârste cuprinse între 18 și 34 de ani), considerată a fi cea care stabilește tendințele în domeniul comunicațiilor digitale, e-mailurile rămân formatul preferat.
Conform celui de-al treilea raport anual Adobe Consumer Email Survey Report 2017, e-mailul reprezintă canalul de comunicare utilizat cel mai frecvent la locul de muncă. Raportul a analizat mai mult de 1.000 de „gulere albe” din S.U.A. pentru a înțelege relația dintre consumatori și inbox-urile lor și modul în care aceștia se raportează la branduri.
Consumatorii caută un echilibru viață-email mai bun
„Am observat o scădere cu 28% a numărului consumatorilor care verifică mesajele de pe e-mail stând în pat dimineața (deși 26% încă o fac)”, a scris Kristin Naragon, Director de Soluții E-mail, la Adobe. Naragon a adăugat că „mai mult de un sfert dintre consumatori așteaptă până când ajung la birou ca să-și verifice căsuța poștală”. Unul din cinci consumatori se pare că nu va verifica niciodată e-mailurile în afara orelor de lucru, iar aproape jumătate nu verifică (sau doar rareori) în timpul vacanței, a explicat Kristin Naragon.
Toate acestea sugerează că afacerea voastră trebuie să adopte o campanie de marketing prin e-mail mai solidă și să ofere consumatorilor tipul de conținut promoțional pe care îl doresc.
4 tipuri de conținut promoțional prin e-mail pe care și le doresc consumatorii
Potrivit sondajul Adobe, consumatorii își doresc să vadă, din partea brandurilor, un e-mail promoțional care este:
- personalizat – 34% dintre consumatori au spus că sunt frustrați atunci când brandurile fac recomandări care nu se potrivesc cu interesele lor;
- informativ – 40% dintre consumatori au declarat că își doresc un conținut de e-mail mai puțin promoțional și mai mult informativ;
- optimizat pe dispozitivele mobile – 21% dintre consumatorii care își verifică mesajele de pe dispozitivele mobile se enervează atunci când așteaptă să se încarce o imagine sau le indisplace când sunt nevoiți să dea prea mult scroll pe pagină; optimizați-vă mesajele pentru mobil!;
- coordonat – jumătate dintre consumatori spun că sunt frustrați de e-mailurile care ajung prea devreme, așa că programați-vă mesajele în mod corespunzător.