Găsirea oportunităților de marketing cu ajutorul Google Analytics

Gasirea oportunitatilor de marketing cu ajutorul Google Analytics

Există nenumărate modalități prin care puteți utiliza informațiile din contul dvs. Google Analytics pentru a vă dezvolta afacerea. Pentru a vă ajuta să obțineți mai multă valoare din aceste date, vă vom arăta mai multe modalități prin care vă puteți consolida brandul utilizând informații care sunt disponibile.

Citește și: Generația Z consideră că beneficiile sunt mai importante decât salariul

Înainte de a începe, merită să remarcăm că veți obține cea mai mare valoare din aceste informații dacă aveți un site web care obține o cantitate moderată de trafic și vânzări scăzute până la modeste. Dacă încă nu ați făcut prima vânzare, este în regulă. Aceste informații vă vor ajuta să planificați pentru viitor și să profitați de prima dvs. campanie mare.

Reglați pagina dvs. de checkout.

După ce un client își adaugă produsele în coș, trebuie să o verifice pentru a finaliza comanda. De obicei, există o defalcare la această parte a pâlniei de vânzare. Știm acest lucru deoarece, în medie, întreprinderile văd o rată de abandonare a coșurilor de 69,57%, scrie business.com.

Abandonarea coșului are loc atunci când cineva pleacă fără să-și completeze comanda, chiar dacă are un coș ambalat. Principalul motiv pentru care oamenii își abandonează coșul sunt micile taxe care se adaugă la prețul articolelor. În afară de asta, mulți clienți potențiali vor părăsi formularul de plată dacă este lung sau complicat.

Contul dvs. Google Analytics vă poate ajuta să vă dați seama de momentul în care consumatorii pleacă în timpul procesului de finalizare. Puteți identifica locul din care ei părăsesc procesul de cumpărare adăugând un formular cu mai mulți pași pe site-ul dvs. web. Credeți sau nu, formularele multistep au o rată de conversie de 300% mai mare în comparație cu plata care se efectuează pe o singură pagină.

Startup versus microîntreprindere: Ce ar trebui să construiți?

Motivul acestei tendințe se datorează faptului că vizitatorii pot vedea progresul achiziției lor, ceea ce le oferă liniște sufletească în timp ce navighează pe pagina de checkout. Dacă observați că o mulțime de oameni părăsesc pagina dvs. de checkout la o anumită parte, știți că trebuie să îmbunătățiți acea secțiune.

Va dura timp să vă stăpâniți pagina de efectuare a plăților, dar dacă analizați în mod constant statisticile, puteți îmbunătăți treptat vânzările, reducând în același timp rata de abandonare a coșului.

Urmăriți partenerii și influencerii

Partenerii și influencerii sunt două grupuri de oameni care vă vor ajuta să vă dezvoltați afacerea. Ambii promovează în principal produsul către publicul lor în schimbul unui comision pentru fiecare vânzare. Trebuie să înțelegeți rezultatele pe care fiecare persoană sau grup le aduce la masă.

Utilizați Google Analytics pentru a vedea cât de mult trafic provine de la fiecare influencer sau partener. De asemenea, merită să analizăm cât de mult din acel trafic este transformat în vânzări. Nu doriți să trageți concluzii pripite doar pentru a afla că cel care face cel mai puțin trafic vă aduce de fapt cele mai multe vânzări.

130 de milioane de oameni fac click pe anunțuri de cumpărături Instagram în fiecare lună. Aceste personalități de internet sunt de asemenea extrem de populare pe Facebook, Twitter și YouTube. Înțelegerea rezultatelor obținute în urma parteneriatului cu influenceri și marketingului afiliat este esențială pentru ca această strategie să funcționeze pentru afacerea dvs.

  • 5
  •  
  •  
  •  
  •