Este timpul să înfrunți adevărul: obținerea de mai mulți urmăritori pe Instagram nu este la fel de ușoară așa cum a fost odată. În urmă cu mult timp, era o vreme în care postarea unei fotografii cu câteva hashtag-uri pe Instagram era suficientă pentru a câștiga cel puțin o sută de urmăritori.
Dar tendințele de socializare se schimbă rapid, iar creșterea urmăritorilor nu mai este așa de ușoară cum era. Există câteva tehnici pe care le poți aplica pentru a crește foarte mult numărul de urmăritori pe pagina de Instagram a brandului tău într-o epocă în care pare imposibil.
Citește și: Generația Z consideră că beneficiile sunt mai importante decât salariul
Cu atât de multă concurență pe Instagram și algoritmii săi în continuă schimbare, întreprinderile trebuie să învețe cum să atragă atenția unui utilizator suficient de mult astfel încât el să dea follow. Am compilat o listă cu cele mai bune sfaturi pentru a-ți crește numărul de urmăritori pe Instagram.
1. Găsește momentul potrivit pentru a posta
Crezi sau nu (deși ar trebui), ora la care decizi să postezi conținutul pe Instagram poate avea un impact major în ceea ce privește performanțele postării. Cu toate acestea, cu 24 de ore într-o zi și șapte zile pe săptămână, decizia de a-ți posta conținutul poate părea complet copleșitoare. Pentru a evita inevitabilele dureri de cap trebuie să încerci să descoperi care este cea mai potrivită oră la care să postezi pe Instagram, scrie entrepreneur.com.
Multe bloguri și instrumente de gestionare a rețelelor de socializare au făcut deja săpăturile necesare pentru a determina cele mai bune momente de a posta pe Instagram, oferindu-ți libertatea de a posta cu încredere, economisindu-ți ore de cercetare. Însă nu te conforma sfaturilor. Fiecare public este diferit și poate fi activ pe Instagram la ore care se abat ușor de la „cele mai populare momente ale zilei”.
2. Înțelege hashtagurile
Dacă vrei să ajungi la noi audiențe pe Instagram, hashtag-urile sunt calea de urmat. Dar nu este suficient să alegi pur și simplu câteva hashtag-uri aleatorii, populare și să le pui la o postare oarecare. Oricât de magice ar fi, hashtag-urile populare pot să îți strice postările; din fericire, există un alt tip de hashtag care te va ajuta să îți înmulțești urmăritorii pe Instagram.
Se numește „hashtag-ul de nișă”. Un hashtag de nișă se concentrează pe un interes foarte specific: de exemplu, un fotograf din New York ar trebui să ia în considerare utilizarea #newyorkphotographer în plus față de popularul #photographer (care a fost deja folosit pe peste 168 de milioane de postări). Punând hashtag-uri de nișă vei obține urmăritori care sunt deja interesați de industria ta și vei crește gradul de conștientizare a brandului tău în cadrul comunității Instagram.
Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă
3. Treci dincolo de postarea tipică
Ai grijă să te limitezi doar la fotografii; Instagram are o varietate de funcții care te ajută să creezi o experiență pentru urmăritorii tăi. Folosind funcții cum ar fi video sau IGTV, vei putea oferi mai multe modalități pentru ca followersii să interacționeze cu marca ta.
IGTV poate fi o modalitate excelentă de a experimenta conținut de formă lungă pe Instagram și te poate ajuta să înțelegi modul în care urmăritorii preferă să se angajeze cu brandul tău. Cu toate acestea, nu te simți obligat să publici un videoclip de șapte minute. Utilizează aceste descoperiri pentru a îți actualiza strategia Instagram și pentru a fi la curent cu tipul de conținut care îi interesează pe urmăritori cel mai mult.
4. Utilizează geotagging
Deși poate fi folosit în mod obișnuit pentru imobiliare, cu siguranță se aplică și pe Instagram. Aici intervine funcția de geotagging: permite utilizatorilor să-și stocheze conținutul într-o anumită locație și să eticheteze postarea în acele coordonate. Folosind un geotag, postările de pe Instagram sunt instantaneu mai vizibile pentru utilizatorii care caută într-o anumită locație.
Există mai multe modalități de a utiliza funcția de geotagging dincolo de postările standard. De asemenea, Instagram oferă utilizatorilor opțiunea de a face geotaguri prin stickere pe Stories sau prin hashtag-uri de locație. Ești curios dacă oamenii vorbesc despre brandul tău? Utilizează pagina de explorare a Instagram pentru a îți căuta numele brandului sau magazinul fizic, dacă ai unul și selectează opțiunea „loc”. Acest lucru te poate ajuta să înțelegi mai bine locurile în care urmăritorii vorbesc despre compania ta.
5. Upgradează-ți fotografiile
Instagram este o aplicație socială bazată pe vizual, ceea ce înseamnă că fotografiile trebuie să fie de o calitate excelentă pentru a concura cu alte mărci și pentru a atrage adepți noi. Ai doar un smartphone cu tine? Nici o problema! Când sunt utilizate corect, smartphone-urile sunt capabile să facă fotografii demne de Instagram și nu trebuie să fii un fotograf profesionist pentru a face fotografii de calitate.
Există câteva accesorii rapide pe care le poți folosi chiar acum pentru a începe să faci fotografii mai bune pe Instagram. Începe să utilizezi camera din spatele telefonului.
Verifică luminozitatea pentru a te asigura că nu este prea întunecat sau luminos – iluminarea naturală este cea mai bună pentru imagini, deoarece nu este prea mare.
Pentru a îți face fotografiile atrăgătoare, joacă-te cu o varietate de unghiuri și utilizează funcția de grilă pentru a echilibra fotografiile. Evită tentația de a supra-edita fotografiile înainte de a le posta, deoarece mulți utilizatori pot să își dea seama când o fotografie nu este reală. O fotografie bună de Instagram va vorbi de la sine.
6. Fă parteneriate cu alte branduri
Poate părea contra-intuitiv să te alături altor branduri care sunt concurente cu al tău, dar colaborarea de conținut îți poate aduce noi adepți pe Instagram dintr-o audiență diferită. Parteneriatul cu o marcă de pe Instagram poate prezenta brandul tău unui public nou, pentru a-ți dezvolta accesul pe rețelele de socializare.
Dacă îți asiguri un parteneriat, profită de noua expunere prin crearea de conținut atractiv care prezintă cele două mărci. Ia în considerare crearea unui hashtag special pentru parteneriat sau fp un giveaway pentru stimula interesul urmăritorilor. În general, obiectivul parteneriatului ar trebui să fie promovarea mărcilor de ambele părți, rezultând în noi urmăritori pe Instagram pentru ambele părți, care ar putea deveni viitori clienți.
Sursa foto: Unsplash