Cum să foloseşti eficient traficul de pe Mobil

Aplicația Yango s-a lansat îi Romania

Fapt:  în ultimii ani, din ce in ce mai mulţi utilizatori navighează de pe mobil. Conform Google şi Hitwise, aproximativ 60% din traficul de internet din SUA este realizat de pe terminale mobile.
Ce înseamnă acest lucru pentru vânzările online şi cum se poate folosi eficient acest trafic?, întreabă specialiştii SEO Mark.

Adaptează-te intenţiei utilizatorului!

În SEO, toate căutările utilizatorilor sunt împărţite în două categorii distincte: căutări care denotă intenţie şi căutări care denotă informare. Gândiţi-vă: atunci când navigaţi pe internet nu întotdeauna vreţi ceva concret. Uneori vreţi să cumparaţi ceva sau sa obţineţi o informaţie specifică, alteori doar vreţi să vă informaţi pentru că pur şi simplu sunteţi curioşi.

Este o greşeală strategică mare să tratăm TOT traficul spre site-ul nostru ca fiind la fel, adaugă specialiştii.

„Nu vi se pare logic ca în cazul căutărilor informative să încercăm să oferim doar informaţii sau cum poate produsul respectiv să ajute? Sau în cazul căutărilor pentru intenţie să oferim soluţia sau produsul concret?”, mai întreabă reprezentanţii SEO Mark.

Aceştia spun că, dacă vom trata ambele tipuri de trafic identic, şansa este foarte mare să avem abordarea greşită pentru clientul respectiv şi fie să nu îi oferim informaţiile dorite, fie să fim mult prea agresivi faţă de aşteptările lui.

Potrivit specialiştilor, căutarile de pe mobil sunt aproape exclusiv căutări de informare, nu de intenţie.

Tehnici pentru a folosi eficient traficul de pe mobil

Plecaţi de la premiza că tot traficul de pe mobil este informativ şi nu denotă intenţie. Pentru asta trebuie să:

  • Nu cereţi date multe de contact. Orice formular trebuie să aibă MAXIM 3 câmpuri: email, telefon, nume. Nimeni nu o să facă acţiuni complexe sau dificile de pe mobil. Chiar daca ar vrea produsul vostru, momentul nu este propice.
  • Nu oferiţi produse sau servicii, ci încercaţi doar să colectaţi date de contact. Este puţin probabil ca utilizatorul să cumpere produsul respectiv, dar e mult mai probabil să se aboneze la o listă de email sau să descarce un ghid introductiv.

Citeşte mai departe aici.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •