Social media este un instrument valoros care oferă întreprinderilor mult mai mult decât creșterea gradului de cunoaștere a brandului. Unul dintre cele mai populare site-uri de social networking pentru companiile de astăzi este Instagram. În timp ce aplicația de distribuire a fotografiilor și videoclipurilor le-a oferit întreprinderilor o excelentă destinație de promovare, aceasta este, de asemenea, un instrument excelent pentru a ajuta la alte strategii de marketing.
Instagram, atunci când este utilizat corect în alinierea cu obiectivele dvs., poate spori considerabil eforturile de afaceri prin direcționarea traficului către site-ul web, îmbunătățirea generării de useri și îmbunătățirea accesului dvs. O strategie specifică pe care ar trebui să o ia în seamă proprietarii de afaceri este să utilizeze Instagram pentru a-și construi lista de abonați prin e-mail.
Cu un miliard de utilizatori activi lunar, publicul dvs. țintă așteaptă doar să vă descopere marca și tot ce oferă. Instagram continuă să crească în popularitate de la an la an și, cu peste 25 de milioane de profiluri de afaceri stabilite, se poate simți fără speranță încercând să vă construiască lista de e-mailuri cu toată concurența din jur. Cu suficientă strategie, totuși, veți fi mai mult decât capabil să faceți acest lucru.
Iată câteva modalități prin care vă puteți stimula abonații utilizând Instagram:
Fă o ofertă ispititoare
Este esențial să iei în considerare modul în care poți utiliza fiecare lucru din profilul tău pentru a îți satisface publicul și pentru a le oferi un conținut valoros pe care îl doresc de fapt. Pentru a face acest lucru, trebuie mai întâi să faci o ofertă care să fie atrăgătoare pentru a le atrage atenția. Trebuie să îți dai seama ce vrea publicul tău, ce îl interesează și cum să răspunzi la întrebările cele mai urgente.
Există mai multe modalități de a afla ce are nevoie audiența ta. Poți trimite un sondaj sau un chestionar care îi întreabă pe oameni despre ce doresc mai mult sau care utilizează medii sociale pentru a vedea care este în prezent nevoia pieței tale țintă. Conturează personajele clienților ideali care oferă detalii importante despre demografia lor, comportamentele de cumpărare, problemele lor și multe altele.
Odată ce aveți aceste informații, poți începe să creezi o ofertă irezistibilă pe care publicul tău nu o poate refuza.
Aceasta ar putea fi un e book, un mini-curs, o listă de resurse, etc. Odată ce ai creat oferta, conecteaz-o în profilul tău, precum și în câteva postări pentru a obține un impact mare, scrie business.com
Adaugă CTA-uri în bio
Nu îți poți permite să ignori descrierea Instagram dacă dorești să îți extinzi afacerea și să îți lărgești impactul. Cea mai bună modalitate de a ghida utilizatorii pentru a întreprinde acțiunile pe care vrei să le facă este prin introducerea solicitărilor de acțiune în bio. Acesta este primul lucru pe care îl văd oamenii atunci când dau clic pe profilul tău. Vor să știe despre brandurile în care ar putea să investească și despre ce le poate oferi. Dacă descrierea tanu le oferă aceste informații, acestia vor închide imediat pagina.
Trebuie să te asiguri că optimizezi această descriere pentru cea mai bună șansă de a forma conversii, deoarece dacă audiența ta nu consideră că profilul tău merită timpul lor, tocmai ai pierdut un potențial abonat la e-mail.
Asigură-te că explici beneficiile pe care utilizatorii le vor obține făcând click pe linkul din bio. Folosind emojis chiar înainte ca linkul către ofertă să facă ca CTA să iasă în evidență, cum ar fi emoji-ul de săgeată folosit pentru a sublinia legătura.
Promovează-te pe stories
Potrivit lui Statista, există mai mult de 500 de milioane de utilizatori zilnici de la Instagram pe glob, ceea ce înseamnă că sunt un instrument valoros pe care îl puteți utiliza pentru a vă dezvolta afacerea. Cu mult trafic care merge spre stories, ar fi o risipă să ignorăm acest aspect al Instagram și să nu îl implementăm în strategia de colectare a e-mailurilor utilizatorilor.
Instagram are o opțiune pe care o poți adăuga la poveștile tale. Aici inserezi un link direct în poveste, astfel încât, atunci când glisezi utilizatorii, aceștia sunt direcționați către orice pagină web la care te-ai conectat. Este în esență un CTA încorporat. Utilizează această caracteristică pentru a te conecta la pagina ta de destinație cu o opțiune gata de a capta adrese de e-mail, pentru a vă putea crea lista de e-mailuri, desigur, asta doar dacă ai peste 10k de followersi.
Cu atât de multe conturi de afaceri active pe Instagram, poate fi intimidant să te gândești la utilizarea platformei pentru a-ți dezvolta afacerea. Cu toate acestea, există mai mult decât suficient potențial pentru a vă extinde lista abonaților și clienților de e-mail. Asigură-te că ai o ofertă ispititoare pe care publicul tău o va iubi, pune în aplicare CTA-urile în profilul tău și profită de povestirile Instagram pentru a îți promova conținutul.