Cum integrăm noii angajați la distanță în companie, în vreme de COVID-19

Fiecare întreprindere mică trebuie să stăpânească arta angajării eficiente pentru a își păstra compania în top, însă, odată cu pandemia care obligă angajatorii să utilizeze instrumente la distanță pentru a îndeplini aceste funcții, unii fac eforturi mari să își modifice abordarea.

Cum să angajați la distanță și să integrați noi angajați în timpul pandemiei

Pentru a vă ghida prin cele mai bune practici de strategii de angajare de la distanță, am vorbit cu expertul în resurse umane, Mike Lantz, ofițer șef la Quontic, o bancă digitală cu sediul în New York.

Quontic acordă o importanță ridicată angajării oamenilor potriviți și investește în creșterea și dezvoltarea lor – mai ales în timpul pandemiei. Quontic a angajat cu succes 10 noi oameni în timpul pandemiei. Iată câteva strategii pe care Quontic și alte companii le utilizează pentru a angaja cu succes oameni la distanță, scrie business.com.

Un raport Gallup din 2017 a dezvăluit că 88% dintre angajați consideră că organizațiile pentru care lucrează nu au un proces de integrare prea bun, lăsând mult loc pentru îmbunătățiri (iar raportul respectiv nu a luat în considerare provocările specifice ale integrării la distanță).

Citește și: Generația Z consideră că beneficiile sunt mai importante decât salariul

Lantz a identificat șase strategii cheie pe care Quontic le utilizează pentru angajații de la distanță. Întreprinderile mici pot implementa aceste tactici pentru a angaja cu succes și de la distanță, în mijlocul pandemiei.

1. Concentrați-vă pe descrierea postului și claritatea rolului

Înainte de a lua orice decizie de angajare, concentrați-vă pe identificarea rolurilor clare pentru fiecare poziție deschisă. În plus, Lantz a recomandat crearea de așteptări clare cu privire la rezultatul dorit pentru primele 12 luni de muncă ale fiecărui angajat. Acest lucru vă va asigura că oamenii din departamentul HR știu ce abilități cheie să caute la un angajat.

„Acest lucru permite echipei de recrutare să se asigure că acei candidați pe care îi recrutați se potrivesc cu cultura și au capacitățile necesare pentru a se descurca cu jobul”, a spus Lantz. „Este un lucru pe care îl facem întotdeauna, pandemie sau nu, dar este mult mai important în timpul pandemiei, deoarece noii membri ai echipei lucrează de acasă și nu au interacțiunea naturală care apare de zi cu zi, atunci când lucrează împreună cu ceilalți colegi, într-un birou.”

2. Faceți angajări noi înainte de data începerii jobului

Angajatorii ar trebui să fie foarte serioși cu crearea unei experiențe integrante și antrenante pentru fiecare angajare nouă, chiar înainte de a se alătura oficial companiei. Parcurgeți kilometrul suplimentar pentru ca noii angajați să se simtă ca și cum ar face deja parte din organizația dvs., mai ales când angajați de la distanță.

„De exemplu, trimiteți o mapă sau o carte care întruchipează cultura companiei pentru ca noii angajați să poată citi înainte să înceapă efectiv jobul. De asemenea, este important să vă conectați rapid înainte de data de începere pentru a răspunde la orice întrebare sau doar să vă asigurați că totul e ok „

3. Recreați interacțiuni față în față

Gândiți-vă la tot ce ați face în mod obișnuit la începutul unei noi angajări și găsiți o modalitate de a o face de la distanță. Când angajați un om, este important să creați un mediu profesional, confortabil, care să vă facă (și angajatul) să vă simțiți ca și cum interacționați într-un cadru de birou, față în față. De exemplu, Lantz sugerează organizarea unei ședințe de videochat într-o zonă liniștită, cu un fundal adecvat și o ținută profesională.

Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă

„Asigurați-vă că acordați noului angajat toată atenția și nu verificați e-mailul în mijlocul întâlnirii, deoarece ar putea distrage atenția și ar putea face ca noua achiziție să nu se simtă importantă”, a spus Lantz. „De asemenea, este imperativ să redați aceeași experiență ca și cum ați fi în fiecare zi la birou. De exemplu, programați un prânz Zoom, asigurându-vă că noua achiziție este introdusă tuturor celor din echipă și participă la happy hours virtuale sau la alte evenimente de echipă.”

4. Supracomunicare și supraveghere

Atunci când angajați de la distanță, este deosebit de important să oferiți sentiment de apartenență. Angajatorii ar trebui pregătiți cu un sistem de integrare strategică, care poate fi transferat cu ușurință într-un mediu îndepărtat și comunicat clar noilor angajați la distanță.

„[Supracomunicarea] este deosebit de importantă pentru angajările noi”, a spus Lantz. „S-au alăturat unei echipe, în care în majoritatea cazurilor nu s-au întâlnit niciodată cu niciunul dintre colegii lor, decât prin videochat. Este important ca noii angajați să se simtă incluși și să facă parte din ceva”.

5. Găsiți modalități de a vă prezenta cultura companiei

Cultura companiei este un ingredient-cheie pentru creșterea implicării și păstrării angajaților. Cu toate acestea, poate fi dificil ca noile achiziții să capete un adevărat sens al culturii organizației dvs. atunci când lucrează strict într-un mediu îndepărtat.

Citește și: Analiza BenefitOnline.ro: ce beneficii extrasalariale și-au ales angajații în 2019 și ce bugete au alocat companiile

Gândiți-vă la modalități unice de a demonstra practic cultura companiei și de a include noile angajări în acest proces. Indiferent dacă aceasta înseamnă prânzuri virtuale, competiții de echipă, jocuri online sau happy hours virtuale, includeți-vă noii angajați în evenimente care reprezintă cultura companiei dvs.

  • 6
  •  
  •  
  •  
  •