JYSK România majorează la 15 lei / zi valoarea tichetelor de masă acordate angajaților

jysk-romania-majoreaza-la-15-lei-zi-valoarea-tichetelor-de-masa-acordate-angajatilor

JYSK România, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier și decorațiuni interioare din Europa, a anunțat că va majora valoarea tichetelor de masă acordate angajaților, începând cu data de 1 decembrie 2016. Astfel, valoarea nominală a unui tichet de masă va ajunge la 15 lei, suma maximă prevăzută de lege.

“În fiecare an, încercăm să oferim tuturor angajaților JYSK un beneficiu nou care să îi motiveze, cu atât mai mult acum când se apropie sărbătorile de iarnă. Astfel, ca urmare a intrării în vigoare a noii legi care reglementează acordarea tichetelor de masă, am decis să acordăm fiecărui angajat valoarea maximă admisă de lege pentru tichete de masă, și anume 15 lei / zi”, a declarat Alex Bratu, Country Manager JYSK România și Bulgaria.

Legea privind modificarea valorii nominale a tichetelor de masă a fost modificată în luna octombrie, astfel încât angajatorii pot acorda, începând de la 1 decembrie 2016 câte un tichet pe zi cu valoare maximă de 15 lei. Angajatorii nu sunt obligați să acorde suma maximă, ci doar să nu o depășească.

“Pentru noi, este foarte important ca angajații să fie fericiți și să aibă un grad ridicat de satisfacție la locul de muncă. De aceea, încercăm în permanență să îi răsplătim pentru eforturile depuse. Pe lângă tichetele de masă a căror valoare va crește la 15 lei, mai oferim beneficii, precum fructe proaspete și cafea în fiecare zi, un tort cadou din partea companiei cu ocazia zilei de naștere a fiecărui angajat, două ieșiri trimestriale în oraș cu echipa, cadouri de Crăciun și petreceri anuale”, continuă Alex Bratu.

Conform unui chestionar realizat la începutul anului în rândul angajaților JYSK din toate țările în care activează compania daneză, pe o scală de la 1 la 100 privind nivelul de satisfacție a angajaților JYSK, angajații români au realizat un scor mediu de 88. Acest scor este cu 10 puncte mai mare față de același studiu realizat în anul 2014. De asemenea, conform acestui chestionar, angajații JYSK din România au cel mai ridicat nivel de satisfacție din grupul JYSK. Cu 39 de magazine în orașe precum București, Arad, Constanța, Cluj, Timișoara, Sibiu sau Piatra Neamț, compania are aproape 500 angajați în România și 20.000 la nivel global.

“În retail, oamenii trebuie să fie motivați și dedicați. De aceea, suntem mereu atenți la lucurile care pot aduce un plus de mulțumire colegilor noștri. Atitudinea pozitivă este foarte importantă atunci când lucrezi direct cu clienții, iar un angajat fericit va fi și un ambasador al companiei”, încheie Alex Bratu.

Despre JYSK

JYSK este unul dintre cei mai importanți retaileri de mobilă și decorațiuni interioare din Europa, cu afaceri anuale de peste 3,4 miliarde de euro. Grupul desfășoară operațiuni în 43 de țări, prin peste 2300 de magazine, majoritatea în țări europene, și numără un total de aproape 20.000 de angajați.

Deținut de danezul Lars Larsen, JYSK a inaugurat primul magazin pe data de 2 aprilie 1979 în Danemarca, în orașul Aarhus, al doilea cel mai mare din țară. Cinci ani mai târziu, compania s-a extins dincolo de granițele țării odată cu deschiderea unui magazin în Germania. În luna septembrie 2016, grupul danez sărbătorește 9 ani de la deschiderea primului magazin JYSK în România.

JYSK a intrat pe piața din România în 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea. Rețeaua numără în prezent 35 magazine, în București, Arad, Baia Mare, Constanța, Cluj, Deva, Galați, Oradea, Pitești, Satu Mare, Suceava, Târgu-Mureș, Timișoara, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Târgu Jiu, Bacău, Botoșani, Focșani, Piatra Neamț, Hunedoara.

Abrevierea JYSK este un derivat de la denumirea peninsulei Iutlandia și semnifică, în limba daneză, calități precum simplitatea, onestitatea și conștiinciozitatea.