Noi cercetări confirmă cele 5 motive pentru care angajații își părăsesc șefii

Noi cercetari confirma cele 5 motive pentru care angajatii isi parasesc sefii

3. Suprasolicitarea angajaților.

Soluția evidentă pentru acest declanșator de uzură este arhicunoscută și este adevărul absolut: echilibrul dintre muncă și viața personală. De fapt, angajații care își evaluează cu un calificativ bun echilibrul dintre viața profesională și cea profesională au cu 10% mai multe șanse să rămână în compania la care sunt. Oamenii își doresc un echilibru între viața profesională și viața personal, iar acest lucru contează în decizia lor de a rămâne sau a pleca dintr-o companie. În cazul în care apare riscul de epuizare sau aceștia petrec mai mult timp departe de prioritățile familiale și personale, cu siguranţă angajații voștri suprasolicitaţi își planifică strategia de plecare din companie.

4. Cultura companiei nu este o prioritate.

Potrivit raportului, „Angajații care evaluează slab cultura companiei au cu 24% mai mult șanse să își dorească și chiar să plece din companie”. De fapt, cercetarea a constatat că cultura are un impact și mai mare asupra deciziei unui angajat de a rămâne sau de a pleca, în comparaţie cu pachetul de beneficii. Un aspect important legat de cultura companiei este felul în care membrii echipei se poartă între ei. Pentru angajaţii care spun că există un nivel scăzut de respect în rândul colegilor sunt cu 26% mai multe șanse ca aceștia să renunțe la acel loc de muncă.

5. Nu există oportunități de dezvoltare.

S-a constatat că angajații care simt că progresează în cariera lor au cu 20% mai multe șanse să rămână la compania respectivă încă un an. În schimb, pentru angajații care nu se simt susținuți în obiectivele profesionale sunt de trei ori mai multe șanse ca aceștia să își caute un loc de muncă nou.

Rezultatele acestui studiu scot la iveală faptul că o conducere bună și o cultură de înaltă performanță – una care apreciază oamenii ca pe niște ființe umane – vor reduce în timp problema uzurii angajaţilor și a fluctuaţiei de personal.

Dacă echipa de conducere și departamentul de resurse umane își pot alinia strategiile de reținere a angajaților la eforturile de implicare centrate pe oameni, care se concentrează pe satisfacerea nevoilor oamenilor și dacă pot crea căi pentru dezvoltarea personală și profesională a angajaților lor, cu siguranţă veți fi martorii unor medii de lucru mai productive și fericite.

Sursa: Inc.com

Foto: Pixabay

Citește și Un nou studiu arată că angajaţii ar renunţa la un sfert din venitul lor pe viaţă pentru acest lucru