În 2020, afacerile au intrat într-o nouă realitate. Compania virtuală este acum o normă pe care o acceptă clienții de toate vârstele și din toate locațiile. COVID-19 a provocat una dintre cele mai masive schimbări de afaceri din ultimii 100 de ani, iar liderii de afaceri care încearcă să maximizeze această schimbare vor învăța cum să se mute într-un mediu virtual în toate aspectele afacerii lor.
Vânzare virtuală: cum se face
Unul dintre cele mai critice aspecte ale îmbrățișării realității afacerii virtuale este stăpânirea modului de a vinde în mediul virtual. Cele mai reușite vânzări se întâmplă personal. Un bun agent de vânzări acordă atenție limbajului corporal și indicațiilor verbale din perspectivă, la care apoi răspund cu putere și eficiență. Cu toate acestea, companiile trebuie să se gândească cum să ghideze un potențial client prin procesul de vânzare virtuală în lumea shoppingului online, scrie business.com.
Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă
Deși nu toate companiile își pot muta produsele în lumea virtuală, fiecare companie ar trebui să ia în considerare acest aspect.
„Manualul” despre vânzarea virtuală nu a fost încă scris, cu toate acestea, există mai mulți pași pe care îi pot face atât companiile, cât și liderii profesioniști în vânzări pentru a dezvolta relațiile într-un mediu virtual mai eficient.
Construiți un brand online pentru compania și produsele dvs.
Astăzi, clienții iau decizii cu privire la o organizație pe baza primelor impresii, pe care le formează folosind prezența social media a companiei. Consumatorii de astăzi sunt mai informați despre opțiunile și deciziile de cumpărare. Companiile trebuie să devină mai conștiente de modul în care potențialii lor cumpărători își accesează produsele și informațiile.
În lumea virtuală, marketingul s-a schimbat de la ceea ce o companie spune consumatorului despre produsele sau serviciile sale la ceea ce consumatorul poate afla despre produsele sau serviciile pe care dorește să le cumpere.
Pentru a vă ajuta compania să stabilească un brand online puternic, implementați aceste trei idei:
Evidențiați mărturiile clienților actuali sau anteriori.
Completați site-ul dvs. web cu răspunsurile la întrebările pe care clienții voștri le-ar pune despre produsele și serviciile dvs.
Elaborați o strategie de căutare Google, astfel încât să aveți mai multe site-uri care indică informații esențiale despre compania dvs. sau despre produsele dvs.
Elaborați mesaje de marketing inteligente care să atragă atenția clienților
Într-o lume web aglomerată, este dificil pentru companii să atragă clienți noi. Un studiu din 2018 care a cercetat 2 milioane de site-uri web a constatat că „91% din toate paginile nu primesc niciodată trafic organic de la Google, mai ales datorită faptului că nu au backlink”. Backlink-urile sunt conexiuni la alte articole sau referințe de pe web care arată un nivel de credibilitate și încredere în informațiile comunicate.
Citește și: Cum s-a prăbușit imperiul lui Jamie Oliver și de ce a dat greș în antreprenoriat
Zilele unei adrese URL sau SEO excelente care ar determina oamenii să ajungă la un site web al companiilor sunt apuse. Companiile care doresc să accepte vânzarea virtuală trebuie să se concentreze pe mesajele de marketing inteligente, susținute de un conținut atent selectat.
Consumatorii de astăzi sunt mai concentrați pe mesajele de marketing și pe conținut mai aprofundat. Conținutul mai lung ajută și pe alții să citeze și să facă backlink către respectivul conținut. Potrivit SWEOR, „lungimea medie a conținutului din poziția superioară a articolului Google conține 2.416 cuvinte”.
Multe companii nu au timp să dezvolte conținut bogat, dar conținutul va conduce viitorul web. Un loc minunat pentru a începe este cu mesajele cheie pe care compania dvs. încearcă să le comunice în lumea web și apoi să se bazeze pe acele mesaje de marketing în timp.
Iată patru sfaturi pentru dezvoltarea de mesaje de marketing inteligente și idei de conținut de marcă:
Elaborați 10 mesaje cheie de marketing pe care doriți să construiți conținutul companiei.
Înregistrați videoclipuri ale unor persoane cheie din organizația dvs. împărtășind cunoștințele lor instituționale despre produse și servicii și convertiți aceste videoclipuri sau fișiere audio în articole pentru site-ul dvs. web.
Evaluați întrebările de top pe care clienții le-ar pune despre produsele și serviciile dvs. și scrieți conținut pentru a răspunde în mod eficient la aceste întrebări.
BestJobs: Companiile au înregistrat cu 73% mai multe aplicări la joburi comparativ cu octombrie 2019
Faceți o nouă achiziție pentru compania dvs. care se concentrează pe conținut pentru a vă ajuta să vă construiți campania de marketing.
Sursa foto: Unsplash