54% dintre clienții de e-commerce citesc Product Review-uri înainte de cumpărare

54% dintre clienții de e-commerce citesc Product Review-uri înainte de cumpărare

Studiile realizate arată că două treimi dintre consumatori cumpără un produs sau un serviciu la recomandarea unei persoane pe care o cunosc sau o urmăresc în mediul online.

În ultimii ani, un instrument des utilizat de brand-uri pentru a influența decizia de cumpărare este Product Reviews Marketing, spun reprezentanţii agenţiei Creative Ideas.

Această metodă de a „atinge” un anumit public-țintă se utilizează prin intermediul bloggerilor și influencerilor, dar și de către consumatorii finali.

Un aspect important în alegerea bloggerilor și influencerilor este faptul că aceștia trebuie să se potrivească cu brand-ul, cu produsele sau serviciile pe care dorim să le promovăm, și nu în ultimul rând cu valorile acestuia.

Instrumentul Product Reviews Marketing se adresează în mare parte utilizatorilor din mediul online. Includem în această categorie totalitatea persoanelor care caută informații în mediul online atunci când doresc să achiziționeze un produs nou.

Product Review-urile sunt adesea punctul culminant în luarea deciziei în cazul produselor în care vorbim de diferențieri destul de mici. Practica de a face Product Review-uri înainte de achiziție a devenit din ce în ce mai folosită.

Un studiu recent realizat arată că 54% dintre clienții de e-commerce citesc Product Review-uri înainte de cumpărare, iar 39% din clienții de in-store fac același lucru.

De altfel, de anul trecut (și cu creștere mai mare de anul acesta), cea mai mare parte din utilizatori își iau informația mobile (de pe telefon sau tableta) și nu de pe calculator. De aceea, rolul Social Media a început să devină o sursă de informare din ce în ce mai importantă.