2017 aduce cea mai mare schimbare de strategie din istoria Coca-Cola

2017 aduce cea mai mare schimbare de strategie din istoria Coca-Cola

2017 marchează cea mai mare schimbare de strategie din istoria brand-ului Coca-Cola.

Coca-Cola, Coca-Cola Zero și Coca-Cola Lime se reunesc sub brand-ul iconic Coca-Cola, având de acum în comun – pe lângă gustul unic – design-ul ambalajului, inconfundabila culoare roșie și aceeași strategie de promovare.

Beneficiile distinctive ale celor trei variante Coca-Cola disponibile în România vor fi evidențiate la nivelul ambalajului. În plus, Coca-Cola Zero, varianta fără zahăr și fără calorii, precum și ambalajele mai mici ale tuturor variantelor Coca-Cola, vor avea o mai mare expunere, venind astfel în întâmpinarea preocupării consumatorilor pentru un stil de viață echilibrat.

Această nouă abordare extinde capitalul de imagine al brand-ului Coca-Cola la nivelul întregului portofoliu.

Campania care va susține cea mai mare schimbare de strategie din istoria Coca-Cola va avea componente puternice de in-store, OOH, digital și TV. Un spot video scurt, de 10 secunde, ce ilustrează foarte bine trecerea la noua imagine, rulează deja pe micile ecrane.