Modul în care tehnologia schimbă publicitatea online

Modul in care tehnologia schimba publicitatea online

Internetul a schimbat drastic industria publicitară și continuă să o schimbe pe măsură ce noile tehnologii și platforme sunt lansate.

„Publicitatea pe internet a devenit o sabie cu două tăișuri: Există mai multe platforme și locuri pentru a face reclamă ca niciodată, dar în același timp, consumatorilor li se arată atât de multă publicitate pe parcursul zilei, încât este nevoie de ceva special pentru a le atrage atenția”, a spus Halli Bruton, director de conținut și manager social media al Burdette Ketchum.

Citește și: Generația Z consideră că beneficiile sunt mai importante decât salariul

Automatizare

Automatizarea și-a găsit locul în aproape toate fațetele internetului, iar publicitatea nu face excepție. Internetul este o mare rețea de date și informații pentru consumatori și nu există nicio modalitate în care agenții de publicitate pot răsfoi toate aceste date pentru a construi profiluri ale clienților lor ideali. Algoritmii sunt esențiali pentru a analiza informațiile respective și a le folosi. Platformele automate de publicitate economisesc timp și bani prin eliberarea departamentelor de publicitate care trebuie să creeze și să gestioneze nenumărate campanii publicitare.

Platformele automatizate folosesc date pentru a licita pe spațiul publicitar, detectând care sunt reclamele care merg mai bine și aduc mai multe sume licitate pentru cele care au ca rezultat mai multe conversii. Desigur, trebuie să setați un plafon pentru cât cheltuiește platforma în spațiul publicitar. Aceste platforme automate pot fi setate să funcționeze până când ajung la un anumit ROI.

Celălalt capăt al acestui proces este, de asemenea, probabil automatizat, cu platforme bazate pe algoritmi precum Google AdSense care vând automat spațiu publicitar pentru site-uri web. Potrivit Biroului de publicitate interactivă (IAB), aproximativ 20% din activitățile de publicitate digitală sunt realizate de o mașină care interacționează cu alta, iar acest număr este în creștere rapidă.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •