Moduri de a reduce rata de abandon a coșului de cumpărături

Moduri de a reduce rata de abandon a cosului de cumparaturi

Dacă sunteți ca majoritatea companiilor, probabil că doriți să reduceți abandonarea coșului de cumpărături, pe site-ul dvs. web.

Este frustrant să credeți că clienții ajung la coșul de cumpărături, dar apoi se întâmplă ceva și în loc să câștigați, pierdeți tranzacția. Vestea minunată este că există multe modalități verificate de a scădea aceste rate, fără a trebui să vă refaceți magazinul de comerț electronic. Aruncați o privire la aceste sfaturi validate pentru a reduce abandonarea căruciorului.

1. Oferiți transport gratuit.

Deși este doar o economie de câțiva dolari, costul de transport asigurat este, de obicei, suficient pentru a câștiga vânzarea. Un studiu realizat de către Forrester arată că 44% dintre cumpărători își abandonează cărucioarele din cauza costurilor de transport.

Cea mai bună soluție pentru a preveni abandonarea coșului de cumpărături este aceea de a oferi transport gratuit. Este un stimulent pentru consumatori să cumpere de la dvs. în loc de concurenții dvs.

2. Eliminați surprizele

Dacă nu doriți să oferiți transport gratuit, este bine. Cu toate acestea, puteți să reduceți numărul de persoane care își abandonează coșul de cumpărături din cauza taxelor și a costurilor de expediere. Cele mai frecvente (și ușor de corectat) motive pentru care clienții nu finalizează procesul de plată sunt datorate costurilor suplimentare neașteptate, cum ar fi taxele.

Cumparatorilor nu le plac surprizele. Pentru a elimina costurile suplimentare, asigurați-vă că toate acestea sunt clare înainte de a adăuga produse în coșul lor. Acest lucru poate fi dificil, deoarece costurile de transport sunt variabile, dar aici intră în joc un calculator de transport. Puteți adăuga un buton pe paginile de produse pentru a calcula costul estimat pentru clientul dvs., înainte de a adăuga produsul în coș.

Dacă aveți taxe suplimentare (taxe de manipulare, taxe de personalizare a produselor, impozit pe vânzări), este bine să vă asigurați că sunt enumerate în mod clar pe paginile de produse, astfel încât să nu surprindă clientul atunci când acesta vrea să finalizeze tranzacția.

3. Activați verificarea clienților

Gândiți-vă de două ori înainte de a solicita clienților să-și creeze un cont înainte de a efectua plățile. Acest lucru încetinește procesul și, de multe ori, cauzează plecarea clienților. Completarea informațiilor, confirmarea unei adrese de e-mail și mai mulți pași de bifat solicită prea mult de la un client care, probabil, are mai multe alte opțiuni online din care poate alege

În schimb, optează pentru a activa o opțiune de rezervare pentru clienți. Întotdeauna puteți solicita clienților să creeze un cont după ce au făcut achiziția.

4. Asigurați-vă că finalizarea este rapidă

Fiecare afacere dorește să știe cum să vândă mai mult online. Dacă doriți ca oamenii să facă o achiziție, nu numai că trebuie să acceptați mai multe profituri, trebuie să vă asigurați că procesul de finalizare este rapid.

Puteți reduce abandonarea coșului de cumpărături dacă eliminați pașii suplimentari și simplificați procesul de plată.

Este cu adevărat necesar ca clienții să facă click pe patru pagini diferite înainte de a putea finaliza o achiziție? Cu cât sunt mai multe modalități de simplificare a procesului de verificare pe care un client trebuie să le depășească, cu atât este  mai probabil ca acesta să finalizeze procesul.

5. Faceți contactul facil

Este inevitabil: cumpărătorii vor avea întrebări, în timp ce verifică. Iată motivul pentru care trebuie să vă asigurați că informațiile de care au nevoie sunt disponibile pe pagina FAQ. Este important să vorbiți limba clienților dvs. Asigurați-vă că utilizați cuvintele potrivite și că nu completați site-ul dvs. cu buzzwords din industrie.

De asemenea, puteți oferi clienților posibilitatea de a vă contacta direct.

Un chat este o opțiune inteligentă dacă aveți oamenii care să o susțină. Indiferent ce faceți, asigurați-vă că cumpărătorii știu cum să vă contacteze cu ușurință dacă doriți.

6. Salvați coșul

Cercetările au constatat că 84% dintre cumpărătorii online compară prețurile înainte de a lua o decizie. Aceasta este o facilitate a internetului: cumpărătorii pot deschide mai multe ferestre, pot localiza produse, compara prețurile și apoi iau decizia. Toate aceste căutări conduc adesea la închiderea ferestrelor, conectarea la site-uri și verificarea din nou a site-urilor. Unii cumpărători pot face acest lucru de nenumărate ori cu câteva săptămâni înainte de a lua o decizie.

Acesta este motivul pentru care este vital ca coșul de cumpărături să fie salvat; vă permite să vă retargetați cumpărătorii care au adăugat ceva în coșul lor, dar nu au verificat.

7. Păstrați coșul vizibil

Mulți clienți aleg să adauge articole în coșul lor pentru a le salva sau pentru a le lua în considerare în viitor. Dacă doriți ca aceștia să se întoarcă mai târziu, asigurați-vă că păstrați coșul la vedere. Dacă nu se vede, atunci nu mai are sens. Gândiți-vă pe linia unui lucru la fel de simplu precum adăugarea unei pictograme de coș în colțul de sus al ecranului.

8. Afișați insignele de securitate

Clienții sunt pricepuți și știu că infractorii sunt online. Atunci când un client face o achiziție dintr-un magazin de comerț electronic, mai ales  de la unul din care nu l-au cumpărat niciodată, vrea să știe că este sigur să-și predea informațiile despre cartea de credit. Continuați și includeți insigne de securitate pe site-ul dvs., pentru a da încredere cumpărătorilor dvs.

9. Acceptați o varietate de opțiuni de plată

Metoda de plată pe care o preferă clienții dvs. variază; este mai bine să oferiți numeroase opțiuni de plată. Acceptați cardurile de bază, cum ar fi MasterCard, Visa și American Express. PayPal este, de asemenea, o alegere inteligentă, scrie business.com

10. Creați ofertă

Există momente în care un cumpărător are nevoie de o motivație suplimentară pentru a merge și a termina achiziția. Aici, puteți folosi unicitatea, pentru a crea nevoia de a cumpăra acum.

O strategie încercată și adevărată este aceea de a împărtăși numărul de produse disponibile. Când îi spui clientului că există doar două cămăși rămase în stilul și mărimea de care au nevoie, acest lucru îl poate face să achiziționeze produsul pe baza fricii de a rămâne fără el.

Sursa foto: Unsplash

Photo credit:  Mein Deal