Modul în care tehnologia revoluționează comerțul electronic din domeniul cosmeticelor

Modul in care tehnologia revolutioneaza comertul electronic din domeniul cosmeticelor

Criza actuală a schimbat intens comportamentul și așteptările consumatorilor. De când a început blocajul, iar siguranța și igiena personală au devenit o preocupare de top, consumatorii sunt speriați să viziteze locur iaglomerate și, în unele cazuri, au amânat achizițiile. Un domeniu care a cunoscut o creștere fără precedent pe mai multe planuri este shoppingul online. De la cumpărarea de produse alimentare până la servicii bancare, consumatorii își satisfac majoritatea nevoilor online.

Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă

Pentru a face parte din această mișcare, industria frumuseții trebuie să inoveze și să ofere o expeiență la fel cu ceea magazinelor fizice. Marile mărci de cosmetice au folosit inteligența artificială (AI) și realitatea augmentată (AR) pentru a construi instrumente de evaluare, comparare și testare pentru a ajuta la găsirea produselor de înfrumusețare online. Putem învăța din unele dintre aceste metode, scrie entrepreneur.com.

1. Realitatea augmentată este utilizată pentru a testa produsele cosmetice

Cu clienții care se feresc de magazinele fizice  și se mută online, mărcile ar trebui să treacă la instrumente virtuale de testare pentru a păstra experiența offline.

Produsul L’Oréal ModiFace le permite consumatorilor să aibă o experiență de testare de machiaj alimentată cu AR.
Olay, un brand PnG, a lansat Skin Advisor în 2017. Pe baza învățării profunde, recomandă produse care analizează pielea utilizatorului printr-o fotografie. Dintre cele 6 milioane de persoane care utilizează acest serviciu, 94% raportează că recomandările sunt adecvate.
Instrumentul „Încercare virtuală” Maybelline vă permite să aplicați și să comparați simultan patru produse de machiaj. De asemenea, arată o comparație a aspectului înainte și după.
Asistentul virtual Sephora analizează pielea și trăsăturile feței pentru a recomanda produse pe care să le încercați. Până în 2018, utilizatorii au prezentat peste 200 de milioane de nuanțe folosind această funcție.

2. Inteligența artificială este utilizată pentru recomandări de produse

Ești îngrijorat de siguranța și eficacitatea unui produs cosmetic? Organizațiile construiesc instrumente de recomandare a produselor bazate pe AI pentru a rezolva problema.

Citește și: Cum s-a prăbușit imperiul lui Jamie Oliver și de ce a dat greș în antreprenoriat

Îngrijire dovedită a pielii – un instrument bazat pe baza de date a genomului pielii: Acesta este un motor de căutare utilizat pentru a afla informații despre produsele de înfrumusețare. Baza de date conține informații despre eficacitatea a peste 20.238 de ingrediente pentru îngrijirea pielii, caracteristicile a peste 100.000 de produse individuale, 8 milioane de mărturii ale utilizatorilor și 4.000 de publicații științifice.
Baza de date cosmetice Skin Deep a EWG este un instrument online pentru căutarea ingredientelor din produsele de înfrumusețare. Enumeră ratingurile negative pentru 70.000 de produse de la 2.374 de mărci și informații despre 9.000 de ingrediente.
Function of Beauty produce produse personalizate pentru îngrijirea părului cu ingrediente recomandate de algoritmi de învățare automată. Aceste formule personalizate de șampon / balsam sunt specifice tipurilor de păr ale clienților.
Haut.AI este un instrument SaaS care oferă instrumente și API-uri pentru acesta.

Tehnologiile emergente sunt pariuri scumpe

Tehnologia, cum ar fi un instrument virtual de probă bazat pe AR, ar putea părea simplu de implementat. Cel mai bine ar fi dacă ați avea o fotografie 3D a catalogului dvs. de produse sau atribute de date care imită aplicarea realistă a produsului. Acesta este doar vârful aisbergului; complexitatea reală constă în a face acest lucru. Ați ajunge cu un set de clienți nemulțumiți dacă instrumentul nu reușește să descrie cu exactitate aplicarea din viața reală.

Acest spațiu vede progrese în dezvoltarea produselor – trecând de la o noutate de prezentare la funcționalitate pe care o utilizează majoritatea clienților. Ceea ce se obișnuia să se limiteze la articole cu prețuri ridicate, cum ar fi proprietățile imobiliare, este folosit pentru a prezenta produsele obișnuite. Cu siguranță a funcționat în favoarea mărcilor din industria de frumusețe, deoarece L’Oréal a raportat o creștere cu 49% a vânzărilor de produse datorită inițiativei AR.

O schimbare în direcție este modul în care companiile AdTech utilizează AR. Google a implementat-o ​​în cadrul rezultatelor căutării, în timp ce Facebook lucrează la publicitate AR atât pentru Facebook, cât și pentru Instagram. Comerțul social imersiv este viitorul în care utilizatorii interacționează cu reprezentările AR ale produselor și achiziționarea în „orb”, vedeți și încercați produsul fără a părăsi platforma de socializare.

Citește și: BestJobs: Scădere de 23% în trimestrul trei pentru joburile de management

Capacitățile au fost demonstrate, dar costurile acționează ca factorul limitativ major în adoptarea pe scară largă a acestor tehnologii în cadrul comerțului electronic.

Sursa foto: Unsplash

  •  
  •  
  •  
  •  
  •