O listă de e-mail este o colecție de adrese de e-mail de la vizitatori și clienți care au consimțit ca o companie să le transmită comunicări, cum ar fi informații, actualizări sau oferte și reduceri. Lista dvs. poate crește și se poate micșora pe măsură ce adepții se dezabonează sau se alții noi se alătură în timp.
Marketingul prin e-mail este un atu imens pentru o afacere. Aproape fiecare client are o adresă de e-mail, deci există miliarde de clienți potențiali disponibili la care puteți ajunge cu doar câteva clicuri. În plus, marketingul prin e-mail este de 40 de ori mai eficient în achiziționarea și reținerea de noi clienți decât social media și are o rată de clic semnificativ mai mare decât postările de pe social media, ceea ce înseamnă că mai mulți clienți primesc și citesc conținutul dvs. decât ar face-o dacă ar întâlni conținutul dvs. pe rețelele sociale, scrie business.com.
Există multe modalități de a vă dezvolta lista de e-mailuri în mod organic.
Urmați aceste sfaturi pentru a vă dezvolta lista în mod corect
1. Creați conținut valoros
Adepții dvs. s-au înscris pentru a primi e-mailuri de la dvs. dintr-un motiv. Sarcina dvs. este să meritați adresa de e-mail, oferind conținut interesant și atrăgător. Veți pierde rapid abonați dacă conținutul dvs. este plictisitor sau nu are legătură cu interesele celor care v-au furnizat adresa lor de mail.
Tendințele care vor marca marketingul B2B în anul 2021
2. Cunoașteți-vă publicul
Cunoașterea publicului dvs. vă va ajuta să creați conținut care le place. Puteți utiliza analize de e-mail sau informații pe care le-ați colectat pe cont propriu pentru a vă informa conținutul. Uitați-vă la lucruri precum datele demografice, comportamentul clienților și clicurile pentru a vă înțelege mai bine publicul.
3. Faceți mai ușor pentru adepți să vă distribuie e-mailurile
Includeți butoane care fac legatura între rețelele de socializare și linkuri de „trimiteți un e-mail unui prieten” în fiecare dintre e-mailurile dvs., pentru a vă permite accesul la conținut. Nu doriți ca abonații dvs. să fie nevoiți să lucreze din greu pentru a vă trimite conținutul către un alt potențial client.
4. Segmentați-vă listele
Odată ce înțelegeți cine este publicul dvs., îl puteți segmenta în grupuri – de exemplu, în funcție de vârstă, locație sau comportamentul cumpărătorului – și puteți trimite e-mailuri pe baza acelor grupuri, făcând mesajele mai direcționate către fiecare parte a publicului dvs. pentru un efect mai pozitiv. .
5. Trimiteți o campanie de înscriere
Dacă aveți o listă de e-mail veche care nu dă dovadă de prea multă implicare, puteți trimite un e-mail cu un mesaj de înscriere și o promisiune de a elimina orice adresă de e-mail care nu răspunde. Deși ar putea părea contraintuitiv să eliminați contactele din listă, de fapt vă poate oferi rezultate mai bune, asigurându-vă că trimiteți e-mailuri numai persoanelor care doresc să le primească.
Citește și: Cum s-a prăbușit imperiul lui Jamie Oliver și de ce a dat greș în antreprenoriat
6. Includeți un link în semnăturile angajaților
Includerea unui link către o pagină de destinație în care oamenii se pot înscrie pentru e-mailuri în toate semnăturile de e-mail ale angajaților dvs. este un mod rapid și ușor de a vă ajuta să vă construiți lista de e-mailuri.
7. Includeți oferte închise pe site-ul dvs. web
Dacă aveți de oferit conținut valoros, cum ar fi e-books, le puteți găzdui pe site-ul dvs. web cu o fereastră pop-up care necesită o adresă de e-mail și o opțiune pentru a primi e-mailuri de la dvs. pentru ca utilizatorul să o descarce .
8. Solicitați o adresă de e-mail pentru a obține o ofertă sau pentru a accesa o resursă
În mod similar, puteți solicita unui client să îi furnizeze adresa de e-mail dacă dorește să vă contacteze pentru o ofertă sau să acceseze o resursă unică pe care compania dvs. o oferă pe site-ul dvs. web.
9. Găzduiți un concurs
Ați putea găzdui un concurs și aveți nevoie de o adresă de e-mail pentru participare. Postați despre concurs pe paginile dvs. de socializare pentru a suscita interes și conștientizare, cu un link care îi direcționează pe spectatori către locul în care se pot înscrie pe site-ul dvs. web.
10. Faceți o fereastră pop-up pe site-ul dvs. web
„Cea mai bună metodă pe care am folosit-o pentru a crește rapid listele de e-mail este prin ferestrele pop-up ale site-ului web”, a declarat Kent Lewis, președinte și fondator al Anvil Media.
Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă
„Adăugați o fereastră pop-up pe site-ul dvs. pentru a solicita o adresă de e-mail pentru a trimite actualizări. Strategia funcționează în continuare. Asigurați-vă că stimulentul este clar articulat și relevant pentru marca dvs. pentru a maximiza conversiile. ”
Sursa foto: Unsplash