Pași de urmat pentru a angaja un nou membru al echipei la distanță

Pasi de urmat pentru a angaja un nou membru al echipei la distanta

De când a început pandemia de COVID-19, majoritatea companiilor au trecut la munca remote, iar întreprinderile se uită la echipele de la distanță cu ochi noi și iau în considerare modul în care această schimbare afectează strategia lor de afaceri care merge mai departe. S-ar putea chiar să vă gândiți să vă extindeți echipa cu noi angajați la distanță, scrie business.com.

Lucru care oferă câteva avantaje importante:

  • Aveți acces la un bazin de talente mai mare. În cazul lucrătorilor la distanță, nu sunteți limitat la angajările disponibile în zona dvs. locală; puteți angaja un membru al echipei oriunde în țară.
  • Găsind un membru al echipei la distanță într-un alt fus orar, creșteți orele de acoperire pentru afacerea dvs.
  • Vă reduce costurile imobiliare. Membrii echipei virtuale lucrează de acasă, ceea ce înseamnă că nu este nevoie să oferiți spațiu pentru birou.
  • Economisiți bani pe beneficii și asigurări dacă angajați antreprenori independenți.

Aveți capacitatea de a lucra când și cum doriți. Multe studii au arătat o satisfacție mai mare la locul de muncă pentru cei care au programe flexibile. Satisfacția mai mare la locul de muncă se traduce, de obicei, într-o productivitate mai mare și membri ai echipei care vor rămâne în companie mai mult timp.

Startup versus microîntreprindere: Ce ar trebui să construiți?

Puteți angaja cel mai bun candidat pentru fiecare rol anume, în loc să angajați o persoană pentru a îndeplini multe roluri care nu sunt specialitatea lor. De exemplu, puteți angaja un manager de social media, un asistent virtual și un agent de evidență contabil, part time, în loc de o persoană de administrare care încearcă să facă toate cele trei lucruri, dar probabil nu este foarte priceput în toate cele trei domenii.

Având atâtea motive pentru a angaja un membru al echipei la distanță, s-ar putea să vă întrebați cum să faceți acest lucru. Un lucru este să mutați membrii echipei stabiliți la birourile de acasă, dar angajarea de noi membri ai echipei la distanță necesită un set diferit de abilități. Aceste sfaturi vă vor ajuta să găsiți și să angajați membrul echipei virtuale potrivite pentru nevoile dvs.

1. Atenție la descrierea postului

Prima parte a acestui lucru este găsirea unui titlu de muncă potrivit. Crearea unui titlu potrivit de muncă vă ajută să atrageți candidații relevanți la postarea dvs. Gândiți-vă la titlul locului de muncă. Luați în considerare rolurile și responsabilitățile pe care doriți să le asume noul angajat și să se potrivească cu titlul și descrierea postului la sarcinile respective. De exemplu, căutați pe cineva care să vă ajute să vă gestionați conturile de social media, titlul postului ar trebui să reflecte această responsabilitate.

Apoi, creați o descriere a postului semnificativă și precisă. Ar trebui să includă aceste elemente:

  • O imagine de ansamblu a responsabilităților (poate după urmărirea și notarea sarcinilor pertinente timp de o săptămână pentru a facilita acest pas)
  • Obiectivele pentru rol
  • Abilitățile și cunoștințele necesare pentru a reuși în noul post
  • Orice cunoștințe și abilități specifice de hardware sau software pe care candidatul ar trebui să le aibă
  • O explicație de ce funcția contează pentru compania dvs.
  • Detalii despre cum vă așteptați ca relația la distanță să funcționeze
  • Trăsăturile și calitățile pe care le căutați la un candidat
  • Numărul de ore pe care îl așteptați (dacă este un rol part-time)
  • Salariul pe oră sau salariul pe lună

2. Creați un plan pentru a găsi candidați

Multe opțiuni sunt disponibile pentru a vă ajuta să găsiți membrul potrivit al echipei virtuale. Opțiunile mai tradiționale includ site-urile de socializare precum Facebook și LinkedIn și forumuri de joburi, cum ar fi True sau Monster. Aceste site-uri au o acoperire largă și este posibil să primiți mii de CV-uri dacă postați anunțul locului de muncă pe ele. Dacă nu aveți un departament de resurse umane sau o persoană, acest lucru poate fi destul de descurajant de gestionat. Nu multe întreprinderi mici au forța de muncă sau timpul necesar pentru a examina sute sau mii de CV-uri.

Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă

Pentru a face acest proces mai ușor de gestionat, luați în considerare o platformă de nișă, precum Hire Heroes USA pentru veterani, Codeable pentru experții WordPress și HireMyMom.com pentru mamele care caută oportunități la distanță flexibile. În timp ce unele întreprinderi primesc peste 900 de CV-uri pentru o singură deschidere de post pe platformele mai mari, pe site-urile de detașare a posturilor mai mici, este mai obișnuit să obții 20-50 de candidați de calitate. Folosirea platformelor de nișă nu este doar o economie de timp, dar este o modalitate excelentă de a oferi candidați calificați, care caută în mod special munca de la distanță și au setul special de abilități pe care îl căutați.

Dacă sunteți în căutarea unei persoane din zona dvs. de timp sau în apropierea dvs., aceasta este o considerație și pentru platforma pe care o utilizați. Unele site-uri restricționează accesul în anumite zone sau țări pentru a ajuta întreprinderile să găsească mai ușor candidații în zona lor de timp sau în apropierea lor.

3. Urmăriți-vă candidații

Stabiliți un proces de screening bazat pe trăsăturile pe care sperați să le găsiți la candidatul dvs. Iată câteva sfaturi:

Începeți prin a privi scrisorile de intenție. Cereți solicitanților să includă detalii specifice sau fraze cheie în scrisoarea de întâmpinare, astfel încât să puteți elimina cu ușurință pe cei care nu acordă o atenție deosebită cerințelor dumneavoastră.

Treceți la CV-uri pentru cei care trec testul scrisorii de intenție. Căutați CV-urile care sunt prezentate profesional și vorbiți despre trăsăturile și abilitățile pe care le căutați.

Solicitați candidaților să includă un link către un portofoliu de lucrări, dacă este cazul la locul de muncă. Acest lucru vă permite să evaluați calitatea lucrărilor solicitantului înainte de a îl contacta.

Citește și: Generația Z consideră că beneficiile sunt mai importante decât salariul

Luați în considerare un test de abilități pentru candidații care vă interesează cel mai mult. Acest lucru vă poate ajuta să determinați trăsăturile și competențele personalității lor.

Sursa foto: Unsplash

  • 1
  •  
  •  
  •  
  •