Toți petrecem mult timp pe telefoane, tablete sau computere, iar timpul de ecranare a devenit esențial pentru munca și viața noastră personală. Citim știrile, verificăm social media și finalizăm diverse sarcini. Prin această utilizare și repetare constantă, fiecare a dezvoltat un set de euristici (comenzi rapide mentale care ne ajută să luăm decizii rapid) despre site-urile web și aplicațiile cu care interacționăm, scrie business.com.
Unul dintre principalele lucruri pe care vizitatorii dvs. de pe site-ul dvs. îl vor folosi pentru a judeca site-ul dvs. (și marca dvs.) este experiența lor de utilizator. Există mici indicii pe care le caută, mai ales inconștient, pentru a înțelege dacă un site web este demn de încredere și își merită timpul.
Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă
În acest ghid, veți vedea elementele esențiale care creează o experiență pozitivă a utilizatorului și modul în care le puteți implementa pe site-ul dvs. pentru a vă oferi în plus de conversie.
Înainte de a începe, efectuați cercetări ale utilizatorilor
Indiferent dacă vă dați seama sau nu, aveți convingeri despre ceea ce funcționează și ce nu funcționează pentru site-ul dvs., afacerea sau marca. Unele dintre ele pot fi corecte, unele dintre ele pot fi greșite, dar nu veți ști decât dacă faceți cercetarea.
Neal Taparia, fondatorul Solitaired, a presupus că inserarea anunțurilor pe pagină ar avea un impact negativ asupra experienței utilizatorului. Taparia a decis să o testeze și și-a dat seama că nu a existat nicio modificare semnificativă statistic în KPI-urile lor pe paginile cu reclame față de paginile fără reclame. Pentru că și-a testat presupunerea, a descoperit un alt flux de venituri pentru marca sa.
Testați cât mai multe presupuneri. Începeți cu cele evidente, cum ar fi:
- Titlurile
Imagini de brand
Copie scurtă vs. copie lungă
Aspectul paginii
Dispunerea și poziția butonului
Orice pe site-ul dvs. pe care nu l-ați testat în mod explicit este un candidat pentru experimentare.
Proiectare pentru comportamentul web
Internetul are un set de norme și comportamente care contrastează puternic cu normele și comportamentele offline. De exemplu, rata de abandonare a coșului online variază de la 56% la 81%. Acum, în viața reală, este dificil să vezi pe cineva intrând într-un magazin, să-și umple coșul cu alimente sau haine și apoi să-l lase în mijlocul culoarului. Aceste diferențe fac importantă proiectarea tuturor aspectelor site-ului dvs. web pentru a răspunde comportamentelor pe care oamenii le prezintă online. Există mai multe domenii de abordat.
Citește și: Cum s-a prăbușit imperiul lui Jamie Oliver și de ce a dat greș în antreprenoriat
Conținutul site-ului
Web-ul este plin de distrageri; de obicei, oamenii nu citesc fiecare cuvânt de pe site-ul dvs. Scanează pagini. Acest lucru îi ajută să înțeleagă dacă sunt în locul potrivit și dacă ar trebui să dedice timp citirii majorității paginii.
Când scanează o pagină web, ei caută titluri utile și o experiență de citire ușoară. Există patru lucruri pe care le puteți face pentru a satisface acest comportament și pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului:
Creați paragrafe mai scurte. Acest ghid este plin de paragrafe scurte ușor de digerat, care vă permit să citiți rapid. De asemenea, acest lucru îngreunează pierderea propoziției la care ați rămas, dacă ceva vă distrage pentru o clipă.
Folosiți mai multe subpoziții. Subtitlurile separă textul și evidențiază principalele puncte ale conținutului. De asemenea, ajută la organizarea fluxului paginii.
Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă
Incorporează liste cu marcatori. Acest lucru oferă informații rapid în timp ce ajută la înțelegere și reduce monotonia.
Evidențiați textul cu caractere aldine sau subliniate. Acest lucru atrage atenția și asigură că cititorul nu omite textul important în timpul scanării.
Într-un studiu mai vechi realizat de Nielsen Norman Group, aceste schimbări au îmbunătățit gradul de utilizare cu 159%.
Sursa foto: Unsplash