Serviciu nou pentru reducerea abandonului în comerțul online

eMAG, OLX și elefant.ro, platformele online de pe care românii cumpără cel mai des

Ve Interactive („Ve”), companie de tehnologie din UK cu un portofoliu de peste 10.000 de clienți la nivel global, lansează astăzi serviciul automatizat  de tip SaaS, o platformă independentă care vine atât în întâmpinarea utilizatorilor de internet, cât și a întreprinderilor mici și mijlocii (IMM) cu prezență online. Compania Ve, cu o cifră de afaceri pe piața românească de 10,1 milioane de lei în 2016, și-a pornit activitatea în țară de peste un an, când a deschis un birou la Cluj, unde lucrează acum 65 de angajați. Au urmat birouri la București și Budapesta și vor mai fi deschise puncte de lucru în Bulgaria, Serbia, Croația, Moldova și Ucraina. Scopul companiei pe termen lung este de a transforma Clujul într-un hub de suport pentru Europa de Est.

Platforma SaaS oferă magazinelor de e-commerce un control complet a interacțiunii cu vizitatorii de pe site și a campaniilor de remarketing prin e-mail. Un avans în automatizare, această tehnologie intuitivă permite personalizarea completă și este accesibilă și pe dispozitive mobile. Modulul de raportare integrat (dashboard) permite monitorizarea în timp real a performanței. Toate aceste caracteristici înseamnă că IMM-urile cu prezență online vor deveni de acum capabile să implementeze cu ușurință tehnologii de creștere a ratei de conversie și vor economisi nenumărate ore în conceperea campaniei și a managementului. Cu numai câteva click-uri, se vor putea configura campaniile de marketing, cu control asupra design-ului, mesajelor și functionalității soluțiilor.

„Tehnologia din marketing trebuie să devină inteligentă și capabilă să înțeleagă fiecare utilizator în parte și fiecare companie care face vânzări online. Credem că prin cercetările noastre putem să-i ajutăm pe utilizatori să eficientizeze comerțul online prin integrarea acestui „shopping assistant” care-i ajută să găsească produsele și serviciile de care au nevoie, iar acest lucru îi ajută și pe cei care fac comerț online să aibă vizitatori relevanți pe site-uri și aplicații”. Andrew Metcalfe (CTO VE Global).

Modelul de comision cu plata în funcție de perfomanță (CPA) face ideală această soluție pentru start-up-uri, IMM-uri și companii în dezvoltare, întrucât comisionul este taxat numai pentru fiecare vânzare convertită prin soluțiile Ve. Oferta unică este alimentată de resursele de date extinse ale Ve, care urmărește zilnic miliarde de date și întocmește analize complexe ale comportamentului utilizatorului și activității online, pe care le convertește în afișarea inteligentă a caracteristicilor relevante și a mesajelor.