Sfaturi pentru o colaborare virtuală eficientă cu echipa ta

Sfaturi pentru o colaborare virtuala eficienta cu echipa ta

Colaborarea corectă a echipei este forța puternică de a alinia un grup de indivizi pentru a atinge un obiectiv comun în cel mai eficient mod posibil. Dar chiar și cele mai bune colaborări, pline de membri ai echipei inteligenți, capabili și experimentați, pot fi dificile. Realizate greșit, proiectele de colaborare se pot simți ca o pierdere de timp în care indivizii petrec mai mult timp vorbind despre a face lucruri decât a face acele lucruri.

Colaborarea este deosebit de dificilă acum, în timpul pandemiei. Colaborarea organică este aproape imposibilă atunci când lucrezo de la distanță. Rămânerea la curent cu cele mai noi proiecte și noi experimente interesante – sau în cazul în care un proiect ar putea avea dificultăți – ar putea fi ușor acoperite în timpul discuțiilor frecvente pe hol, dar aceste oportunități nu se vor întâmpla într-un mediu îndepărtat decât dacă o faci să se întâmple. Și colaborarea nu este eficientă atunci când trimiți mesaje libere și sporadice despre inițiative și nu ai o abordare structurată pentru a răspunde la întrebări importante, pentru a alinia membrii echipei și pentru a conduce la obiectivul principal. Pentru ca o colaborarea în echipă să funcționeze de la distanță, tu. și colegii tăi de echipă trebuie să fiți clari și strategici cu privire la modul în care veți colabora, scrie Harvard Business Review.

Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă

Logistica colaborării nu este singurul obstacol cu ​​care se confruntă membrii echipei. Timpul este, de asemenea, o preocupare. Multe persoane lucrează în plus, din cauza complexității legate de Covid-19 și a înghețării angajării, iar programele lor sunt mai disparate ca oricând, jonglând lucrând de acasă cu îngrijirea copiilor și școlarizarea la distanță. Cum îi faci pe membrii echipei să se reunească pentru a-și concentra timpul și atenția asupra proiectului tău?

În calitate de antrenor de management al timpului, știu că pentru a fi cel mai eficient la locul de muncă trebuie să fii hotărât cu privire la modul în care investești fiecare minut prețios. Iată cum să ai o colaborare eficientă în echipă, chiar dacă te confrunți cu provocări pandemice legate de muncă la distanță.

Faceți întâlniri regulate

Dacă trebuie să faceți un brainstorming, să stabiliți o viziune, să aliniați rolurile, să conveniți asupra obiectivelor sau să purtați alte discuții creative și strategice, o întâlnire va fi probabil cea mai eficientă metodă pentru realizarea acestor activități. S-ar putea să fiți tentați să adăugați o întâlnire recurentă la calendar, dar, atunci când puteți, încercați să transformați aceste elemente în întâlnirie permanente, astfel încât să nu adăugați mai multe la programele deja supraaglomerate ale oamenilor – de exemplu, puteți decide ca ca o dată pe lună întâlnirea obișnuită a echipei are un accent mai strategic în loc de unul tactic.

  • 5
  •  
  •  
  •  
  •