14 abilități pe care orice specialist ar trebui sa le aibă

14 abilități pe care orice specialist ar trebui sa le aibă

Fiecare domeniu de business are cerințe specifice pentru abilitățile pe care un specialist trebuie să le folosească. Însă, există câteva caracteristici pe care oricine, indiferent de profesie, ar fi util să le dețină pentru a-și crea un drum de succes. Fiind atât de diferiți, în acest mix constă modul vostru propriu de a face lucrurile. Nu vă sfiiți să le arătați și să le folosiți în beneficiul vostru.

Desigur, nu venim la pachet cu aceste abilități și oricând putem învăța cum să le creștem, să le cizelăm. Așadar, pentru inspirația voastră, vă propunem o listă de aspecte de avut în vedere și aplicat în viața de zi cu zi, profesională și personală.

Networking

Desi mulți se sperie de acest concept, el în sine implică doar o atenție pentru celălalt și focus pe cum îl poți ajuta tu. Și nu rămâne blocat în paradigma prognozei meteo, ci abordează subiecte de conversație din domeniul vostru.

Comunicarea prin e-mail

Într-o lume atât de dinamică, ne dorim ca orice mesaj la care suntem expuși să fie concludent și coerent. Dacă trimiți un e-mail către cineva foarte ocupat, fii succint în editarea subiectului și trimite-l în primele zile ale săptămânii. Dacă este vorba despre o aplicație la un job, editează conținutul astfel încât să se potrivească cerințelor.

Realizarea unui CV

Acordă atenție acestui document. Personalizează-l în funcție de job-ul la care aplici.

Interviurile

Cu puțină experiență, încredere și pregătire, interviurile pentru job pot deveni situații facile. Poți câștiga un boost de încredere prin conectarea la ceea ce face angajatorul cu experiența anterioară personală. Fii sincer dacă ești întrebat despre slăbiciunile tale.

A da mâna cu încredere

Acea formă de salut pe care mulți dintre noi credem că nu o stăpânim: a da noroc cu altcineva. Cel mai simplu este să zâmbești, să faci contact vizual și să ai o strângere fermă, însă nu forțată.