5 tendințe în ecommerce pentru 2016

Sfaturi pentru a angaja seniori potriviti

„Majoritatea oamenilor supraestimează ce pot face într-un an și subestimează ce pot face în 10 ani” – Bill Gates

Multi antreprenori ar putea sa îl contrazică pe cel mai bogat om din America, mai ales atunci când folosesc toate cele 365 de zile din an pentru a-și atinge scopul și a-și duce afacerea pe culmile succesului.

2016 ar putea fi un an de succes pentru business-ul tău. Da, într-adevăr, este posibil, dacă îți stabilești o strategie de marketing potrivită și o aplici corect.

Iată 5 tendințe în e-commerce, pe care trebuie să le ai în vedere în conceperea strategiei de marketing pentru anul viitor, dacă îți dorești ca brandul tău să se dezvolte în 2016, potrivit iagency.ro.

  1. Optimizarea site-ului tău

Orice business, indiferent de cât de mic este, are nevoie de un site. Acesta trebuie sa conțină informațiile de care clienții au nevoie, fie că vorbim de fotografii, articole sau videoclipuri.

Odată ce ai creat un site, este esențial ca acesta sa fie găsit de motoarele de căutare. 89% din consumatori folosesc motoarele de căutare pentru a se informa despre un produs, serviciu sau brand, înainte de a lua o decizie. Pentru a profita de acest lucru, trebuie să te asiguri că site-ul tău este optimizat pentru motoarele de căutare (SEO).

  1. Experiența utilizatorilor pe dispozitivele mobile

Aproape oricine are un smartphone în zilele noastre. In 2016, utilizatorii vor căuta produse și servicii mai mult de pe dispozitivele mobile, decât de pe desktop. Motiv pentru care brandul tău nu trebuie să lipsească în căutarile realizate de pe dispozitive mobile. De la optimizarea site-ului pentru utilizatorii de smartphone, la campanii de anunturi pe dispozitive mobile sau aplicații, există o multime de lucruri pe care le poți face pentru a-ti promova brandul. Intr-o lume în care lucrurile evoluează rapid, afacerea ta trebuie sa țină pasul cu schimbările, pentru a avea succes.

  1. Creează video-uri

Publicitatea video online este pe punctul de a exploda. Mulți utilizatori de internet preferă conținutul video, decât sa citească texte. Creează video-uri informative sau de amuzament, prin care să iți promovezi produsele sau serviciile, pentru a-ți creste vizibilitatea brandului. Având peste 3 miliarde de căutări pe lună, Youtube este al doilea cel mai mare motor de căutare, după Google. Postarea de videoclipuri pe canalul Youtube al companiei tale este o strategie de marketing pe care brandul tău nu trebuie să o rateze.

  1. Nu ignora rețelele sociale

74% dintre utilizatori sunt influențați de social media atunci când iau decizii de cumpărare. Dacă brandul tău nu este prezent pe rețelele sociale, pierzi șansa de a construi relații cu oamenii care contează cel mai mult: clienții tăi.

Clienții tăi se așteaptă să îți găsească brandul acolo unde petrec cel mai mult timp si, cum 72% din utilizatorii de internet sunt activi pe rețelele sociale, se așteptă sa fii acolo. Fie că interacționezi cu clienții tăi, oferi sprijin sau promovezi noi produse sau servicii, rețelele sociale sunt o modalitate bună de a-ți face brandul cunoscut. De exemplu, Facebook si Twitter sunt potrivite pentru a interacționa cu clienții direct, in timp ce Pinterest si Instagram sunt perfecte pentru a-ți promova brandul vizual. Nu este nevoie să te focusezi pe toate, ci să le identifici pe cele unde își petrec cel mai mult timp clienții tăi și să îți concentrezi eforturile de branding acolo.

  1. Actualizează listele de email

Trimiți cel puțin două newslettere pe lună clienților tăi? Dacă nu, atunci ar trebui să o faci. Lista ta de adrese de email ar trebui să fie în continuă creștere prin promovarea pe rețelele sociale, organizarea de concursuri și furnizarea unui conținut pe care cititorii să îl găsească interesant.

La început de 2016 ar trebui să îți „cureți” lista de adrese de email și să trimiți mesaje de abonare la newsletter. Astfel vei avea lista actualizată și te vei asigura că newsletterul tău ajunge la clienți activi.

Planificarea unei strategii de marketing eficiente poate avea un impact major în evoluția brandului tău și te poate ajuta să ajungi la clienți prin noi canale de comunicare. Incearcă noi strategii, fii in pas cu tendințele și fii deschis la noi modalități de promovare a brandului tău, iar 2016 ar putea fi cel mai bun an al afacerii tale!