Aspecte esențiale pe care antreprenorii trebuie să le știe despre marketingul digital

Nu putem nega faptul că era digitală a schimbat radical preferințele de consum ale clienților, precum și modul în care aceștia vor să intre în posesia bunurilor sau serviciilor oferite.

Mulți dintre antreprenorii care și-au deschis business-uri de comercializare on-line sunt oameni de vânzări pricepuți, însă unora le lipsește experiența în marketingul digital, lucru care se traduce, potrivit Entrepreneur.com, prin profit scăzut și clienți puțini.

Care sunt cele mai importante aspecte pe care trebuie să le aveți în vedere ca business-ul vostru să fie competitiv?

Să înțelegeți cum funcționează motoarele de căutare

O platformă on-line este o platformă cu SEO puternic. Noţiunea de SEO (Search Engine Optimization) a apărut prin anii 90 și se referă la un set de operaţii efectuate de echipa de promovare, în sensul creşterii poziţiilor unui site web în lista de rezultate ale căutărilor, pentru anumite cuvinte sau expresii cheie, interesante şi relevante din punct de vedere al afacerii respective, conform Seolium.

În acest sens, alegeți cuvinte cheie relevante pentru afacerea voastră, pentru produsele pe care le oferiți. De asemenea, o analiză a concurenței v-ar putea ajuta, pentru că puteți alege cuvintele cheie pe care ceilalți jucători de pe piață le ignoră. Totodată, foarte importante în optimizare sunt și calitatea informației, design-ul site-ului, structura lui, densitatea cuvintelor cheie, link-urile inserate în texte. Mai multe detalii găsiți AICI.

Să fiți conectați la schimbările survenite în social-media

În ultimii doi ani, reach-ul platformelor de socializare a scăzut dramatic. De asemenea, s-au schimbat și algoritmii de afișare a postărilor. Cu toate acestea, platformele de socializare, ca Facebook sau Twitter, sunt instrumente care pot crește semnificativ vizibilitatea unei afaceri, precum și numărul de clienți care să-și dorească bunurile promovate de companie.

Pentru a rămâne în atenția clienților sau potențialilor clienți, trebuie să gândiți tactici destul de sofisticate pentru social-media. Trebuie să vă gândiți conținutul în așa fel încât el să fie remarcat de clienți și să-i facă să-și dorească să știe mai multe despre afacerea voastră.

Foarte important de menționat este că fiecare platformă funcționează pe alte principii, iar utilizatorii fiecăreia sunt diferiți (diferă nivelul de studii, preferințele, etc.). De exemplu, un mesaj care are succes pe Facebook ar putea fi un eșec pe Twitter, pentru că cel de-al doilea canal limitează numărul de caractere pe care le puteți folosi. O companie specializată pe social-media v-ar putea fi, cu siguranță, de folos.

(Foto: Bernhard Bergmann/www.flickr.com)

  •  
  •  
  •  
  •  
  •