Prezenţa companiei în social media îi măreşte notorietatea

Leasingul operaţional se adresează companiilor, nu publicului larg, motiv pentru care, până acum, am fost orientaţi mai degrabă către platformele sociale destinate mediului de business. Cu toate acestea, intenţionăm să comunicăm proiecte interesante şi pe alte platformele sociale, pentru a creşte notorietatea companiei şi în acest mediu, care a cunoscut în ultimii ani o creştere spectaculoasă.

În acest moment, LeasePlan România este prezentă pe LinkedIn, o reţea de socializare profesională, care ne permite să ajungem la publicul-ţintă al companiei.

Profilul angajatului LeasePlan România este următorul: persoană tânără, dinamică, conectată la tehnologie.
De aceea, foarte mulţi angajaţi ai LeasePlan România folosesc reţelele sociale, în special cei din departamentele de marketing, vânzări şi comunicare.

Citește și Fereastra către lume numită social media (II)

Pe de altă parte, în prezent lucrăm la un proiect de CSR care va avea şi componentă de social media, prin crearea unei pagini de Facebook dedicate, care să susţină proiectul prin informaţii, conţinut multimedia şi aplicaţii destinate conducătorilor auto. De asemenea, am utilizat de curând şi opţiunea Jobs, pe LinkedIn, pentru activitatea de recrutare.

Ne dorim să oferim publicului nostru de pe reţelele de socializare informaţii relevante şi proiecte interesante, motiv pentru care planul de investiţii cuprinde şi această componentă. Iar bugetele de promovare sunt stabilite punctual, în funcţie de amploarea proiectului, fie pentru marketingul tradițional, fie pentru cel de social media.