Secretul pentru a cheltui mai puţin pe reclamele Facebook

Reclamele de pe Facebook vă costă prea mulți bani? Doriți să executați campanii de succes, dar fără să alocați un buget considerabil? În acest articol, veți descoperi cum putem reduce cheltuielile publicitare pe Facebook.

Deși nu poate părea o strategie atât de evidentă, blogul vă poate ajuta în obținerea unor campanii eficiente de promovare pe Facebook, potrivit agenţiei de PR Andanda.

Scrieți cinci postări specifice pentru blog

Primul pas este să vă concentrați pe ceea ce este semnificativ și important pentru publicul țintă, astfel încât să puteți  identifica care sunt dorințele acestuia.

Apoi scrieți cinci postări de blog care abordează aceste probleme. Asigurați-vă că articolele se axează pe o nevoie a oamenilor pe care o au înainte de a căuta un produs sau un serviciu ca cel pe care îl oferiți. Cercetați fiecare subiect astfel încât fiecare postare să fie extrem de utilă și imaginați-vă cum doriți să se simtă cumpărătorul după citirea postării.

Creați postările practice. Puteți crea o foaie sau o listă de verificare sau postați informații pentru utilizarea cu ușurință a mesajelor.

Identificați cea mai bună postare a blogului

Cele mai multe bloguri includ de obicei un post care atrage mai multe aprecieri, comentarii și accesări decât oricare alta. Acest articol îl numim postul-erou. E arma secretă pentru a reduce cheltuielile publicitare, deoarece acesta este cel care atrage cele mai multe clickuri pe site.

Cu cât este mai de succes această postare, cu atât mai bine anunțurile vă vor aduce și mai mulți vizitatori atrași de site-ul pe care îl dețineți.

Pentru a identifica postarea-erou, veți dori să configurați o campanie publicitară pentru a face publicitate pentru fiecare dintre cele cinci posturi de blog. Asigurați-vă că ați configurat reclama site-ului pe Facebook înainte de a activa campania și de a crea pixeli de conversie pentru fiecare dintre cele cinci posturi de pe blog.

Pentru fiecare reclamă atașați o descriere a postării de pe blog, o imagine uimitoare sau un video, precum și un link către la site. Asigurați-vă că titlurile sunt convingătoare, mai scurte de 70 de caractere, și relevante pentru conținutul existent. Verificați dacă imaginile sau videoclipurile sunt atrăgătoare și relevante pentru conținut.

Citeşte şi Eficienţa retargetării în publicitatea online