Cum influențează temperatura vânzările

Oamenii par dornici să cheltuiască mai mulți bani pe diverse produse atunci când temperatura de afară este, în medie, de 25 de grade Celsius decât atunci când termometrul arată 20 de grade Celsius, potrivit unor cercetători.

Yonat Zwebner, de la The Hebrew University din Ierusalim, Leonard Lee, din Columbia, și Jacob Goldenberg, de la Interdisciplinary Center din Israel, au studiat un site de vânzări online popular, scriu cei de la Harvard Business Review.

Așa au descoperit că, atunci când temperatura este de aproximativ 25 de grade Celsius, posibilitatea ca clienții să dea click și să cumpere un produs este de 46% de ori mai mare.

Cercetătorii au mai aflat că oamenii care se află într-o încăpere în care este cald sunt dispuși să plătească pentru 9 din 11 produse, față de cei care sunt într-o cameră în care este frig.

Iată și motivul pentru care temperatura ne influențează obiceiurile de consum: expunerea la căldura fizică ne activează căldura emoțională care, la rândul ei, provoacă reacții pozitive și crește nivelul la care evaluăm un produs.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •