Leroy Merlin este actualmente numărul 2 pe piața de DIY din România și dorește să devină numărul 1.
Experiența Andreei Mihai cumulată în cei 18 ani de activitate, în calitate de membru în Comitetul Executiv al unui retailer de top, viziunea sa de business și demersul de expansiune a grupului au condus la definirea acestui parteneriat.
Andreea se alătură companiei în acest demers de expansiune, de întărire a brandului, de strategie omnicanal – cu online ul, în prelungirea firească a offline- ului, de servicii-client de dezvoltat, toate acestea având ca obiectiv urcarea Leroy Merlin pe prima poziție în rândul retailerilor de DIY și bricolaj din România.
Clienții și valorile acestora stau la baza filozofiei de business Leroy Merlin, iar leadership-ul motivațional și managementul performanței adoptate la nivelul întregii companii se suprapun cu viziunea de business a Andreei Mihai.
„În cele câteva luni de la plecarea mea din Carrefour, am făcut consultanță pentru cinci firme și am investit alături de o parteneră într-un business on-line. În acest timp, am interacționat și cu Leroy Merlin și după mai multe discuții, am decis să mă alătur acestei companii, care pune în centrul atenție eforturilor zilnice. Cultura companiei în acest sens este atât de puternică încât m-a cucerit. Nu este doar un angajament afișat pe pereți în săli, este ceva ce se simte imediat, se trăiește în fiecare minut.
Dorința noastră este să aducem cât mai mult din “savoir-faire”-ul franțuzesc în materie de construcții, amenajarea casei, a grădinii, design interior, cu produse și servicii de calitate”, a declarat Andreea Mihai.
Leroy Merlin este unul dintre cei mai mari retaileri specializați pe bricolaj, construcții, decorațiuni și grădinărit, cu o istorie de peste 90 de ani la nivel mondial și primul din Europa. Compania deține aproape 500 de magazine în 13 țări din Europa, Asia, Africa și America de Sud.
În România, funcționează 17 magazine Leroy Merlin, cu peste 2.000 de angajați în București, Cluj-Napoca, Craiova, Ploiești, Brașov, Constanța, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea.
Citește și: Coldwell Banker România o numește pe Georgia Cailean în poziția de CEO