Conferința Internațională „Marketing în Direct”, pe 26 septembrie, în București

Conferința Internațională „Marketing în Direct”, pe 26 septembrie, în București

Cea de-a cincea ediție a Conferinței Internaționale „Marketing în Direct” (MID) va avea loc pe 26 septembrie, la Clubul Diplomatic București.

Adresată seniorilor în marketing, comunicare și strategie, MID aduce în discuție în acest an una dintre cele mai eficiente tactici de a atrage atenția consumatorilor într-un mod neconvențional și low-cost: Guerrilla Marketing.

„Într-o epocă suprasaturată de comunicare, branduri și reclame, în care consumatorii sunt agasați și nu mai au timp să acumuleze nici măcar un sfert din informațiile transmise, Guerrilla Marketing este singură cale către o comunicare surprinzătoare care să stârnească interesul consumatorului, să îl intrige și să genereze buzz, pentru că în final să ajungă viral. Guerrilla Marketing ajută a€œsa atingi obiective convenționale, cum ar fi profitul și bucuria, prin metode neconvenționale, de exemplu investind energie în loc de bani”, spunea Jay Conrad Levinson, cel care în 1984 a creat acestui concept.
Care sunt principiile și metodele guerrilla marketing?  Care este specificul său pentru un tip de afacere sau altul? Ce greșeli trebuie evitate și pe ce atuuri se poate bază un specialist? Cum au reușit unele branduri să câștige inima consumatorilor apelând la acest concept inovator? Cât timp, energie și creativitate presupune? Sunt doar o parte din subiectele pe care unii dintre cei mai buni specialiști marketing din lume le vor dezbate în cadrul MID.

 Speakeri MID 2013

Chris Arnold este co-fondator și consultant al Creative Orchestră Agency, membru în boardul Asociației Marketing Direct și fost președinte al Consiliului Asociației și Consiliului de Creație. A scris pentru mai multe publicații printre care Financial Times, Creative Review, Impact, The Times, Brand Strategy. Este autorul cărții „œMarketing de etică și noul profil al consumatorului” .

Alexandru Israil lucrează în marketing și publicitate din 1996. În 2007 l-a întâlnit pe Jay Conrad Levinson, părintele Guerrilla Marketing cu care s-a pregătit personal, pentru a deveni Master Trainer. De atunci, în calitate de consultant, speaker și autor, el inspiră oameni din afaceri în preocuparea lor de a atinge performanțe mai bune. Compania să, MarketMinds, este axată pe dezvoltarea și implementarea de strategii de promovare neconvenționale, realiste și eficace.

Alexandru este co-autor în cartea „€œGuerrilla Marketing Remix”, scrisă de Jay Conrad Levinson și Jeannie Levinson. Alexandru este de părere că „€œsuccesul în marketing direct nu mai constă în volum sau frecvență, ci în abilitatea de a atrage atenția și apoi de a persuadă.”

Dan Chișu, invitatul special al acestei ediții, este fără îndoială omul cu care poți vorbi non-stop o zi și o noapte întreagă fără te plictisești. A luat contact cu lumea advertisingului după 1989, când a înființat agenția de publicitate a€„Dakino Advertising”. În 1991, fondează „Dakino Internațional Film Festival”, cel mai vechi festival de film și printre cele mai importante evenimente de gen din România.

Deși între timp a fost atras în mrejele actoriei și a devenit unul dintre cei mai talentați actori și producători români, nu a uitat de prima să dragoste, publicitatea, aducând pentru prima oară în România „Noaptea Devoratorilor de Publicitate”, un eveniment ajuns la cea de-a 19-a ediție, care adună laolaltă producții publicitare din peste 60 de țări. Va vorbi la MID despre aplicarea tacticii de guerrilla în cinematografie și contextul relaxat în care spectatorii primesc mesajul publicitar „impachetat” natural, modul în care îi determină să asimileze mult mai ușor reclamă și să se identifice cu acele personaje și obiceiurile lor de consum.

Printre speakerii care vor prezența studii de caz și campanii de Guerrilla Marketing cu aplicabilitate pe piață românească actuală se număra și Oana Sav (Oxford College of Marketing), Oana Stingă (Marketing Consultant, Life&Executive Coach), Daniela Kamrath (Editor în Chief 121.ro), Lorand Soares Szasz (Coaching4you), Marian Costache (Managing Partner MVcom), Alin Mercheș (Mobiversal), Călin Biriș (Marketing Manager Zonga/Președinte IAA YP Cluj) și Monica Tatoiu.

Moderatorul MID 2013 va fi Iulian Toma, deținătorul AdPlayers.ro – advertising, marketing and media magazine.