Conferința „Valorile angajaților români”

Echipa Result Development te provoacă să explorezi şi să descoperi sistemul de valori al angajaţilor români în cadrul evenimentului: Valorile angajaţilor români, organizat împreună cu Mastermind Communications în data de 20 martie 2013, hotel Howard-Johnson, sala Platinum, între orele 10:00-12:30.

În cadrul conferinţei vor fi prezentate rezultatele cercetării despre valorile în care cred angajaţii din mediul de afaceri din România şi va fi lansată cartea intitulată Valorile angajaţilor români. Studiul va fi prezentat de către Dorin Bodea şi comentat de invitaţii: domnul Vintilă Mihăilescu, Sociolog şi Antropolog, domnul Dragoş Anastasiu, Preşedinte Eurolines şi domnul Vlad Bog, Director Resurse Umane Microsoft.

Realizat de compania Result Development, studiul vorbeşte despre valorile angajaţilor români şi a fost realizat în perioada noiembrie 2011 – iulie 2012, analizând răspunsurile a 1481 de participanţi din toată ţara, peste 90% fiind cu studii superioare şi peste 80% având statut de angajaţi.

Noutatea cercetării constă în analiza valorilor centrale, structurale şi ideale ale angajaţilor români şi explicarea surselor motivaţionale şi a modelelor comportamentale pe care le generează. Vom discuta despre valorile împărtăşite de români, despre ce îi motivează şi ce-i nemulţumeşte. Vom descoperi care sunt criteriile de care ţin românii cont în deciziile lor.

Inovaţia cercetării se referă la investigarea a 40 de valori structurate în următoarele cinci grupe: valori de realizare prin muncă; valori de relaţionare (privind lucrul cu ceilalţi); valori privind evoluţia, progresul; valori personale; valori morale. Metoda de cercetare a constat în evaluarea celor 40 de valori atât la propria persoană, cât şi la români, în general.

Beneficiile studiului
Studiul despre valorile angajaţilor români aduce contribuţii în domeniile managementului, vânzărilor şi marketingului. Pentru manageri este un prilej de a înţelege valorile şi motivaţiile angajaţilor români şi de a optimiza performanţa utilizând cele mai eficiente tehnici de motivare. Pentru domeniul vânzărilor, studiul Result poate fi de interes prin identificarea a ceea ce valorizează clienţii români, iar pentru domeniul marketingului, prin analiza nevoilor consumatorilor români. Nu în ultimul rând, lucrarea Valorile angajaţilor români, este o oportunitate de dezvoltare personală pentru fiecare dintre noi, cunoscând şi conştientizând sistemul nostru de valori şi dorindu-ne să fim mai performanţi în relaţiile cu ceilalţi, mai eficienţi în ceea ce facem şi în  propriul nostru comportament.

În finalul lucrării, Dorin Bodea analizează prin prisma valorilor modelul cultural românesc şi propune un ghid de schimbare culturală, o soluţie la criza valorilor de astăzi.
Studiul despre valorile angajaţilor români este o continuare a cercetării pe caracteristicile culturale ale românilor, rezultatele acesteia fiind prezentate în volumul „Românii, un viitor previzibil?” de Dorin Bodea, publicat în decembrie 2011.
Discuţiile vor fi moderate de Mihai Mătieş, Director General al Mastermind Communications.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •