FM Logistic numește un nou Managing Director pentru Brazilia

FM Logistic l-a numit pe Ronaldo Fernandes da Silva in functia de Managing Director al FM Brazilia

FM Logistic, furnizorul francez de servicii logistice şi transport, l-a numit pe Ronaldo Fernandes da Silva în funcţia de Managing Director al FM Brazilia.

Brazilianul Ronaldo Fernandes da Silva are peste 20 de ani de experiență în industria logistică, transport intern și internaţional şi a ocupat anterior funcţia de Managing Director în cadrul Geodis Brazilia și Chile (20132018).

Înainte de aceasta, în perioada 2009 – 2013, a ocupat funcţia de director de operațiuni atât în cadrul furnizorilor mari de logistică din Brazilia (AGV Logística), cât și la operatorii mai mici (Golden Cargo). Din 2000 până în 2009, Ronaldo Fernandes da Silva a avut rolul de manager de dezvoltare a afacerii DHL Supply Chain, unde a negociat cu succes contracte cu companii din sectoarele auto, IT, bunuri de larg consum, retail și farmaceutic. Ronaldo a studiat în SUA și și-a început cariera ca inginer în cadrul producătorului de aluminiu Alcoa.

Jean-Christophe Machet, CEO FM Logistic, a declarat: „Ronaldo are experiență în zona operațională, comercială, de strategie și leadership, şi va avea un rol esenţial în consolidarea poziţiei FM Logistic pe o piață dinamică și plină de provocări precum cea din Brazilia”.

FM Logistic este prezentă în Brazilia din 2013, operează cinci platforme logistice și are în jur de 1.000 de angajați. Compania oferă servicii de depozitare și co-packing unor companii renumite pe plan național și internațional din retail, sectorul alimentar, industria bunurilor de uz casnic şi îngrijire personală, domeniul produselor cosmetice / de lux.

Despre FM Logistic

Fondată în Franța în anul 1967, FM Logistic, o companie de logistică independentă şi afacere de familie, a înregistrat o cifră de afaceri de 1,2 miliarde de euro în ultimul an fiscal, realizată în proporţie de 66% în afara Franţei, dovadă că aspectul internaţional al companiei este mai mult decât o realitate, este un avantaj major. Este activă în 14 țări din Europa, Asia și America Latină (Brazilia) și are peste 26.000 de angajați.