Guerrilla Marketing a murit. Traiasca Guerrilla Marketing!

Guerrilla Marketing a murit. Traiasca Guerrilla Marketing!

Metodele tradiționale de marketing au fost date uitării și oamenii de marketing au ieșit la atac pe câmpul de luptă numit acum publicitate. Miza este mare și trofeul este cel pe care orice antreprenor și om de marketing și-l doresc: fidelitatea consumatorului.

Neconvenționalul este termenul care însumează cel mai bine caracteristicile și abilitățile guerrilla marketing, instrumentul care a revoluționat lumea afacerilor aducând companiilor o mare bilă albă în tabăra consumatorilor hărțuiți și plictisiți de reclamele lipsite de sare și piper .

Costumate în acțiuni inovatoare, ieșite din comun și de mare impact, concentrându-se doar pe consumator și afișând un chip prietenesc, campaniile de guerrilla marketing nu pierd însă din vederea scopul oricărei afaceri, profitul. Obiectivul propus este de fiecare data atins

Alexandru Israil – Guerrilla Marketing Master Trainer, va vorbi despre principiile perene și tacticile de actualitate în Guerrilla Marketing în cadrul celei de-a cincea ediție a Conferinței Internaționale de Marketing Direct, care va avea loc pe 26 septembrie, la Clubul Diplomatic.

„Din 1984 și până acum, Guerrilla Marketing a ajutat mii de afaceri pe drumul lor spre succes.

Jay Conrad Levinson, părintele conceptului, spune că prin Guerrilla Marketing oamenii ating obiective convenționale (precum profitul sau plăcerea de a face afaceri) prin metode neconvenționale (precum a investi timp și energie în locul banilor). Principiile de lucru și valorile de bază rămân aceleași, tacticile și instrumentele de lucru se adaptează și evoluează, iar luptătorii de guerrilla marketing sunt mereu cu un pas înainte și întotdeauna învingători. La MID 2013 vom face focus pe câteva din aceste principii și pe tactici corespondențe adaptate tehnologiilor și tendințelor actuale în marketing”, explică Alexandru Israil – Guerrilla Marketing Master Trainer.