Publicitatea bate filmul

marketing direct - Publicitatea bate filmul

Plasarea de produse în filme este de multă vreme o tactică des folosită de advertiseri. Când mai subtilă, când prea stridentă, ea are avantajul de a fi mai puțin agasantă în comparație cu publicitatea tradițională. Product placement-ul poate fi însă mai mult decât atât: poate deveni mai puternic, luând formă marketingului de gherilă, informează un comunicat de presă al MID (Marketing în direct), remis Manager Express.

Unul dintre trucurile prin care poți face asta este pregătirea minuțioasă a scenei în care își va face apariția produsul. Obiectele din jur, atmosferă, lumina, toate contează atunci când vrei să potentezi produsul sau să transmiți un mesaj anume. Un alt truc se referă la personalizarea produsului, la a-l face să „vorbeasca”, să creeze impresii, să poate fi identificat cu emoțiile umane. Încă ceva: ai grijă întotdeauna la consecințele asupra imaginii brandului. Vrei că targetul să îl relaționeze de un anumit actor? Sau de un anumit stil de viață? Sau de un anumit sezon?

Despre contextul relaxat în care spectatorii primesc mesajul publicitar „împachetat” natural și modul în care îi determină să asimileze mult mai ușor reclamă și să se identifice cu personajele și obiceiurile lor de consum, vei află de la Dan Chișu în cadrul celei de a 5-a ediție a Conferinței Internaționale „Marketing în Direct”, de pe 26 septembrie la Clubul Diplomatic București.

„De 20 de ani cochetez cu publicitatea prin festivalul Noaptea Devoratorilor de Publicitate iar în acest an am lansat și emisiunea TV Pubfiction după ce ani de zile am fost provider pentru Marcă înregistrată, prezentată de Andi Moisescu. Însă pasiunea mea este filmul. Vin la MID ca să va vorbesc despre cum le-am îmbinat pe amândouă și mai ales despre cum publicitatea în film poate genera awareness, cotă de piață și vânzări.” – Dan Chișu