Secom anunță numirea a doi noi directori de marketing

Secom anunță numirea a doi noi directori de marketing

Secom, companie specializată în importul, promovarea și comercializarea de produse naturale pentru sănătate și frumusețe, îşi extinde echipa şi anunţă numirea lui Răzvan Robescu în funcția de Marketing&Communication Director și a Cristinei David pe poziția de Trade Marketing Manager.

Răzvan Robescu, noul Director de Marketing și Comunicare, are o experiență de aproximativ zece ani în domeniu, ocupând anterior poziții strategice în companii din domeniul farmaceutic și FMCG. Înainte de a se alătura echipei Secom, Răzvan Robescu a fost Senior Brand Manager în cadrul Sanofi, în cariera sa mai numărându-se companii multinaționale precum: The Carlsberg Group (Senior Brand Manager), Friesland Campina (Group Brand Manager), Procter & Gamble (Jr. Brand Manager).

Cu o pregătire în Business Administration & Computer Science în cadrul American University în Bulgaria și Towson University SUA, Răzvan Robescu a mai fost asistent universitar la American University în Bulgaria, implicându-se totodată și în zona antreprenorială.

Din noua poziție, Răzvan Robescu se va ocupa de dezvoltarea și supervizarea implementării planului strategic de marketing, alinierea strategiei de marketing la obiectivele companiei.

Cristina David coordonează departamentul de Trade Marketing, recent înființat în cadrul Secom. Din poziția sa, Cristina David este responsabilă de dezvoltarea planurilor strategice pentru fiecare canal comercial de distribuție, conform strategiei Secom, transpunerea obiectivelor de brand în acțiuni specifice de vânzări, coordonarea procesului de planificare și alinierea departamentelor de Marketing, Vânzări, Supply și Financiar, precum și de crearea și consolidarea relație dintre consumator, retaileri și companie.

Cu o experiență de opt ani în domeniu, Cristina David se alătură Secom de la Ursus, unde a ocupat pe parcursul a doi ani funcția de Category Manager. Anterior în cariera sa, Cristina David a ocupat poziții similare în cadrul Nestlé.

Cristina David este licențiată în economie, în cadrul Universității “George Barițiu” din Brașov.

Despre Secom

Compania Secom este specializată în importul, promovarea și comercializarea de produse naturale pentru sănătate și frumusețe. Secom este prima companie care a introdus pe piața românească ciupercile medicinale, extractele standardizate din plante și ingrediente inovatoare.

În prezent, portofoliul Secom acoperă toată gama de afecțiuni, cuprinzând peste 250 de suplimente alimentare naturale şi 35 de fito-dermatocosmetice, o mare parte fiind unice pe piața din România.

Secom a înregistrat anul trecut afaceri de 12,2 milioane de euro, în creștere cu 19% față de 2014, și își propune să accelereze ritmul de dezvoltare în 2016. Compania are un portofoliu de peste 270 de suplimente alimentare și produse fito-dermatocosmetice, disponibile în 8.000 de farmacii şi magazine cu profil naturist la nivel național. Compania și-a creat o rețea proprie de retail, având opt magazine în București, Bacău, Brașov, Iași și Ploiești.