Sport în timpul programului: cum să faci mișcare cât ești la birou

Cele mai dorite programe de wellbeing la locul de muncă

Să exersezi în fiecare zi nu trebuie să îți ia foarte mult timp, dar este un “must-have” în programul tău pentru că beneficiile asupra productivității și sănătății tale sunt incredibile.

Iată patru strategii pentru a rămâne activ pe parcursul zilei de lucru. Bonus: niciuna nu necesită mai mult de 10 minute.

Începe-ți ziua cu o sesiune de yoga

Poate părea greu să te trezești cu o jumătate de oră mai devreme dimineața, însă o zi începută cu mișcare te învigorează pentru tot restul zilei. Robby Berthume, CEO Bull&Beard (agenție full-service) practică yoga și meditează la începutul fiecărei zile.

“Ca parte din rutina de dimineață, petrec 10 minute făcând yoga și 10 minute de meditație. Practica de yoga mă ajută să mă trezesc și să intru într-o stare bună. Plus, mă ajută în a gestiona durerile de spate și gât pe care le am din cauza statului mult pe scaun.”

Ieși la o scurtă plimbare din oră în oră sau cât de des posibil.

“Suntem făcuți să fim productivi în explozii scurte de focus și cu cât încercăm mai mult să stăm concentrați, cu atât mai puțin productivi devenim”, spune Nicole Munoz, CEO StartRankingNow.

Faceți o plimbare de 5 – 10 minute la fiecare oră ca să vă relaxați un pic și să vă deconectați. O astfel de activitate vă poate ajuta să găsiți o nouă cale, soluție pentru proiectele la care lucrați.

Organizează un moment dedicat exercițiilor fizice pentru toți colegii

În cadrul agenției digitale Margo, exercițiile fizice sunt o activitate pe care o face toată lumea. Există setat și un calendar cu reminder. “În fiecare zi, la ora 15:00, oricine poate participa la 10-15 minute de exerciții”.

Introdu în ziua ta exerciții de 30 de secunde

Manick Bhan, CEO Rukkus, încurajează statul câteva ore pe o minge medicinală în loc de scaun. Un alt sfat este ca după fiecare conversație telefonică, să faci mișcare pentru 30 de secunde. De exemplu, după fiecare e-mail trimis, fă câteva genoflexiuni.

  • 1
  •  
  •  
  •  
  •