Cum să îți construiești o echipă puternică la distanță

Unul dintre cele mai grele lucruri atunci când pornești o companie remote este să îți dai seama cum să îți construiești echipa. Iată câteva sfaturi pentru a grăbi procesul și a îl eficientiza.

Telecomunicarea, sau lucrul de acasă, ca parte dintr-o echipă remote, s-a extins dramatic, odată cu explozia erei digitale. Un studiu realizat de către Workplace Analitycs a dezvăluit că telecomunicarea a crescut cu 140% față de anul 2005.

Proprietarii de afaceri nu mai sunt limitați în a angaja oameni care locuiesc în același oraș. Poți angaja pe oricine are o conexiune bună la internet și dorința de a lucra din orice parte a lumii dorește.

Unul dintre cele mai grele lucruri atunci când îți deschizi o afacere este realizarea echipei. Cu siguranță îți dorești indivizi puternici și capabili, care să adauge valoare companiei tale.  Dacă te gândești să creezi o echipă la distanță, iată câteva sfaturi care ți-ar putea fi de ajutor.

Stabilește valorile companiei

Cu toții ne bucurăm să fim alături de oameni care ne împărtășesc valorile. Când te gândești la formarea unei echipe remote și trebuie să o faci rapid, ar trebui să stabilești valorile primare ale companiei. Asta înseamnă ca atunci când oamenii se uită la afacerea ta, să știe pentru ce militezi și să decidă dacă e un loc în care vor să lucreze.  E ușor să creezi valori pentru compania ta, dar dacă vrei să atragi angajați remote, trebuie ca aceste principii și valori să se reflecte în tot ceea ce faci.

Pune oamenii pe primul loc

Pentru mulți, această expresie face referire doar la clienții care ar putea cumpăra produsul sau serviciul tău. Însă ne referim aici și la angajații tăi. Oamenii sunt mai înclinați să lucreze pentru o companie care îi sprijină și îi apără. Dacă simți că ai putea fi înlocuit în orice moment, te-ai simți bine să mai vii la muncă în fiecare zi? Ai fi fericit și ai simți că aduci valoare companiei în care lucrezi? Probabil că nu.

Ar trebui să faci tot ce îți stă în putință să îți asiguri angajații că nu sunt doar o componentă a echipei, ci o parte din familie.

Organizează evenimente care permit fiecărui angajat să pună întrebări sau realizează un sistem prin care să primești feedback de la ei, scrie business.com

Consolidează comunicarea

Cel mai bun mod de a îți crește echipa remote este comunicarea. Angajații actuali și potențiali caută o companie care să se concentreze pe comunicare și care facilitează dialogul între subalterni și subordonați, astfel încât să nu se întrebe niciodată ce va fi mâine sau peste o săptămână. Ei trebuie să aibă stabilitate și să știe că dacă vor fi schimbări în companie, ele vor fi comunicate din timp.

Poți lua în calcul organizarea de întâlniri lunare sau poți utiliza un serviciu de videoconferințe, astfel încât oamenii din echipă să se poată vedea între ei și să comunice. Asta va ajuta la construirea raporturilor de colaborare dintre membrii echipei.

Sursa foto: Unsplash