Cum să îți optimizezi Homepage-ul pentru îmbunătățirea engagementului

Cum să îți optimizezi Homepage-ul pentru îmbunătățirea engagementului

În cazul în care site-ul dvs. țintește primele pagini ale motoarelor de căutare, mai întâi trebuie să fie pe deplin optimizat. Doriți ca site-ul dvs. să vă aducă mai multe conversii, înscrieri prin e-mail și implicarea utilizatorilor, dar aceste obiective sunt destul de greu de atins dacă pagina dvs. de pornire nu este ușor de utilizat.

Primul pas în atingerea obiectivelor dvs. analitice este evaluarea site-ului dvs. și efectuarea modificărilor necesare, astfel încât acesta să fie la performanțe de top. Fie că rulați un blog sau un magazin de comerț electronic, doriți ca utilizatorii să se angajeze pe deplin cu conținutul dvs. și să se simtă confortabil cu navigarea, astfel încât să fie ușor de explorat. Vizitatorii petrec de obicei 15 secunde pe o pagină web, deci este de datoria dvs. să le oferiți cel mai bun UX posibil.

Dacă doriți să vă optimizați pagina de pornire, iată cum de unde să începeți.

 Creșteți viteza site-ului

Am întâlnit cu toții site-urile pe care suntem încântați să le verificăm, doar pentru a ne întâlni cu o pagină web care nu se încarcă. Este frustrant, motiv pentru care aceste site-uri sfârșesc cu rate mai ridicate de respingere și implicare mai redusă.

Potrivit Google, după cinci secunde, probabilitatea ca utilizatorii să se răzgândească crește cu 90%. Utilizatorii nu doresc să viziteze site-uri care rămân întârziate și așteaptă să se încarce pentru totdeauna, deci este mai ușor să iasă și să viziteze un alt site care nu le oferă nici o problemă.

Doriți să vă optimizați imaginile astfel încât fișierele să nu fie uriașe, ceea ce provoacă întârzieri. Puteți face acest lucru cu instrumente de optimizare a imaginii, cum ar fi TinyJPG sau Kraken. De asemenea, trebuie să testați în mod regulat viteza site-ului dvs. utilizând site-ul Test My Site Google, astfel încât să știți întotdeauna cum funcționează.

Capturați adresele de e-mail

Trebuie să profitați de toate modurile în care puteți crește traficul și implicarea pe site-ul dvs., iar cel mai bun mod este colectarea adreselor de e-mail. Construirea listei dvs. de e-mail este unul dintre cele mai bune lucruri pe care le puteți face pentru afacerea dvs., deoarece creșteți o listă de abonați loiali față de marca dvs. și doriți să aflați mai multe.

Includeți întotdeauna o formă de înscriere pe pagina dvs. de pornire care captează e-mailurile utilizatorilor. Puteți utiliza un instrument ca OptinMonster pentru a crea formulare, chiar dacă nu aveți experiență în ceea ce privește codarea sau codul HTML.

Optimizați site-ul pentru mobil

Există aproape 200 de milioane de cumpărători pe mobil numai în S.U.A. Dacă site-ul dvs. nu este prietenos cu dispozitivele mobile, nu puteți oferi nimic unuia dintre cele mai mari grupuri care alimentează traficul web. E simplu să efectuezi tranzacții online și să menții o experiență de cumpărături pozitivă pentru cei care nu doresc să meargă fizic în magazin. Deoarece oferă o modalitate mai ușoară de a face cumpărături, devine din ce în ce mai populară de-a lungul anilor. Imaginați-vă că cineva de pe telefonul mobil sau un alt dispozitiv încearcă să utilizeze site-ul dvs. web, dar are dificultăți în navigarea acestuia. Puteți să pariați că utilizatorul nu va mai reveni niciodată.

Asigurați-vă că site-ul dvs. este optimizat pentru utilizatorii de telefonie mobilă. Utilizați în mod regulat testul cu Google pentru dispozitive mobile, pentru a vă asigura că site-ul dvs. este receptiv în toate dispozitivele, astfel încât să nu ratați potențialii clienți.

Optimizarea paginii dvs. de pornire este esențială dacă doriți ca site-ul dvs. să aibă șansa de a se poziționa mai bine în motoarele de căutare și de a îmbunătăți gradul de implicare al utilizatorilor. Trebuie să oferiți un UX pozitiv care va lăsa vizitatorii impresionați și vor vrea să se întoarcă pe site-ul dvs. Asta înseamnă că trebuie să măriți viteza site-ului dvs., să vă lărgiți lista de e-mailuri, să optimizați site-ul pentru mobil și să creați o structură internă de legătură.