Obiceiuri de marketing învechite de care antreprenorii ar trebui să scape

Obiceiuri de marketing invechite de care antreprenorii ar trebui sa scape

Petrecem mult timp ajutând afaceri europene să își upgradeze prezența în online. Cu timpul, am văzut anumite obiceiuri de care antreprenorii ar trebui să scape cât mai repede, spune Keren Lerner, pentru Entrepreneur.com 

Aleg ce este în apropiere, nu ce e mai bun. Există o tendință pentru posesorii de afaceri germani, francezi sau olandezi să meargă la sigur în ceea ce privește furnizorii de tehnologie locali, ignorând ușurința și oferta pe care platformele din UK și USA o oferă. În Europa, multe întreprinderi folosesc versiuni de software învechite sau prezentate în limba locală. 

Stagnarea paginii web pe durate lungi. Este un obicei de neglijență. Motoarele de căutare se schimbă tot timpul, la fel ca rețelele sociale, care evoluează și își scimbă interfața. Din ce în ce mai mulți oameni se așteaptă să acceseze informația prin minimul de efort. Neglijența se traduce prin: site-uri care se încarcă greu sau care nu sunt mobile friendly, bloguri neupdatate de ani de zile, profilele de social media neîngrijite și lăsate în paragină,lipsa certificatelor SSL, lucrur care se vede imediat, cel puțin pe Google Chrome, unde apare mesajul „website not secure”.

Prea mult aici, prea puțin acolo.  Un alt obicei în ceea ce îi privește pe patronii de afaceri este să își umple site-urile de informație. Un limbaj complicat și folosirea jargonului este inutilă pentru promovarea afacerii. Când vine vorba despre comunicarea online, zicala less is more se aplică în totalitate. Pe site-ul companiei este bine să limitezi informația din text la 2 paragrafe și să folosești imagini, boxuri, titluri și bullet pointuri. Folosește blogul pentru un conținut stufos, cu titluri care sunt făcute să atragă cititorii. Creează un design simplu și concis în care îți poți scrie contentul sub forma imaginilor branduite, articole ale invitaților, infrografice și e-books și share-uieștele consistent pe rețelele sociale, însă fără să spamezi. 

  • 2
  •  
  •  
  •  
  •