Există doar două tipuri de oameni care creează branduri pentru afacerea lor, cei care dețin mai multe companii în trecut și cei care își încep prima companie reală. Nu contează de ce parte sunteți; este la fel de important să construiți o imagine de brand atrăgătoare, informativă și memorabilă.
Brandul pozitiv are ca rezultat creșterea încrederii clienților, șanse mai mari ca oamenii să se înscrie în lista dvs. de e-mail, iar oamenii să le spună prietenilor despre experiența lor excelentă în compania dvs. Construirea unei imagini de brand este dificilă, dar există câteva puncte cheie pe care ar trebui să le amintiți.
- Colectarea datelor și cercetarea publicului
- Crearea unui nou logo
- Stabilirea vocii brandului prin intermediul site-ului dvs., al echipei de service pentru clienți și al conținutului
- Iată mai multe despre fiecare punct cheie.
- Începeți să colectați date
Realizarea cercetării de piață și colectarea datelor este unul dintre cele mai importante lucruri pe care proprietarii de afaceri le pot face înainte de a-și crea propriul brand. Există diferite aspecte pe care ar trebui să le luați în considerare în această fază.
În primul rând, trebuie să vă gândiți la publicul țintă. Spectatorii dvs. vor fi persoanele interesate de conținutul dvs., cumpărarea produselor dvs. și abonarea la buletinele dvs. de știri.
Acum este un moment minunat să începeți să construiți clientela, astfel încât să puteți afla publicul target în timpul procesului de branding.
De exemplu, dacă descoperiți că publicul dvs. este în principal de 50 de ani sau mai mult, veți dori să evitați limbajul de tip slang și, în schimb, să vă concentrați asupra construirii unei mărci cu un mesaj clar și un design clar.
În mod similar, brandurile care vizează clienții cu vârste cuprinse între 18 și 25 de ani vor avea un design și o voce foarte diferite.
Dacă nu creați un site de la zero și aveți în schimb o idee „dură” a afacerii dvs. și sunteți activi, puteți utiliza datele din contul dvs. Google Analytics pentru a afla de ce fel de conținut sau de produse se bucură publicul dvs. existent, scrie business.com
După ce ați adunat toate aceste informații, puteți trece la pasul următor.
Creați-vă noul logo
Logourile sunt esențiale pentru succesul afacerii dvs. Nu contează dacă rebranduiți o afacere sau începeți de la zero, ar trebui să aveți întotdeauna timp pentru a crea un logo care să se potrivească vocii și identității dvs. de brand.
Numai culoarea poate avea un impact semnificativ asupra modului în care oamenii văd și răspund la marca dvs. online.
De exemplu, studiile de psihologie a culorilor arată că acele companii care utilizează albastru în logo-ul lor creează un sentiment de încredere în audiența lor. Puteți vedea această tactică utilizată de companii precum Facebook, Dell și AT & T.
Pe de altă parte, întreprinderile care vând produse „sănătoase”, obiecte legate de natură sau care promovează conceptul de sănătate pot lua în considerare utilizarea logo-ului verde.
Există un motiv pentru care companii ca John Deere și Whole Foods au ales să folosească în logo-ul lor nuanțe de verde.
Când vă proiectați logo-ul, este esențial să luați în considerare publicul țintă și preferințele acestuia. Dacă faceți un logo care nu rezonează cu potențialii clienți, există șanse mari să vedeți trafic și conversii minime.
Stabiliți vocea mărcii dvs.
Acum, că ați stabilit noul dvs. logo, este timpul să vă gândiți la construirea vocii mărcii. „Vocea” mărcii dvs. vine în timpul fiecărei interacțiuni pe care o aveți cu clientul.
În majoritatea cazurilor, consumatorii vor cunoaște vocea mărcii dvs. prin intermediul blogului dvs., al site-ului web, al postărilor social media și al echipei de asistență pentru clienți.
Blogurile reprezintă un loc excelent pentru a atrage atenția noilor vizitatori.
Foarte puțini oameni doresc să vină pe site-ul dvs. pentru a cumpăra instantaneu ceva. Doar 25% din vizitatorii noi sunt pregătiți să avanseze la faza de vânzare.
Cu alte cuvinte, trebuie să creați un motiv pentru care să poată reveni pe site-ul dvs. web.
Postările de blog bazate pe nișă reprezintă o modalitate excelentă de a vă stabili vocea brandului dvs. și de a vă menține audiența angajată în timp ce se apropie de a face o achiziție.
Cum să creați o imagine nouă de brand
Serviciul pentru clienți excelent poate face o diferență uriașă în modul în care publicul vă vede compania.
În cele mai multe cazuri, oamenii se adresează serviciului de asistență pentru clienți dacă au o întrebare sau a existat o problemă cu comanda lor. Câștigarea acestor clienți sau potențialii clienți este vitală pentru succes.
Dacă doriți să creșteți șansele clienților să-și amintească compania dvs., păstrați-vă vocea mărcii aliniată cu echipa de service pentru clienți.
Începeți tracțiunea clădirii
Odată ce ați creat noua imagine, trebuie să îi lăsați pe potențialii clienți să știe că lansați noua dvs. afacere sau rebranduiți o companie mai veche. Este mult mai ușor să construiți tracțiune dacă aveți clienți existenți și în prezent vă rebranduiți site-ul. În acest caz, puteți să trimiteți e-mailuri către clienții dvs. actuali și să îi informați că brandul dvs. s-a schimbat în bine. Probabil că veți avea deja un trafic constant, cu siguranță suficient pentru a observa când noul site va apărea live.
Dacă realizați primul dvs. brand, este important să începeți să construiți tracțiunea mai devreme pe social media. Exercițiul de cercetare al publicului pe care l-ați desfășurat mai devreme ar trebui să includă platformele sociale comune pe care le utilizează publicul țintă.
Creați mai întâi profiluri de afaceri pe acele site-uri web, apoi finalizați și verificați-vă profilul. Acum puteți începe să vă distribuiți postările de pe blogul dvs. pe profilurile social media și să vă angajați mai mult cu publicul.
Toată lumea are o voce de brand diferită, așa cum toți avem personalități diferite. În calitate de proprietari de afaceri, este de datoria noastră să creăm branduri care sunt utile, creative și oferă soluții la problemele reale cu care se confruntă clienții noștri zilnic.
Este nevoie de timp pentru a stăpâni procesul de construire a unei imagini de marcă, dar este unul care merită învățat. Gândiți-vă la companiile care vă inspiră, ce trăsături posedă pe care le puteți imita?
Marcile noastre de afaceri sunt in primul rand produsul obiectivelor, al cercetarilor compilate si al prezentarii publicului. Suntem cu toții capabili să construim o identitate de brand, dar metodele noastre vor varia în funcție de nișă și de publicul țintă.