Ați auzit vreodată expresia „speră la ce e mai bun, dar pregătește-te pentru ce e mai rău”? Ca antreprenor, exact așa ar trebui să gândți.
Nimeni nu se așteaptă vreodată să eșueze, dar dacă nu sunteți pregătit pentru asta, ați putea fi la un pas de un mare șoc. Și dacă reușiți, veți fi mult mai capabili să gestionați riscurile de afaceri pe drum, scrie entrepreneur.com.
Cum arată planificarea eșuării? Acești cinci pași vă pot salva slănina – și vă pot spori succesul.
1. Aveți o plasă de siguranță pentru economii
Punerea plaselor de siguranță vă protejează personal, indiferent de ceea ce se întâmplă cu afacerea dvs. Cel mai bun loc pentru a începe este contul dvs. de economii de urgență.
Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă
Experții sugerează adesea să renunțe la șase luni de cheltuieli de trai. Cu toate acestea, cel mai bun sfat este să vă gândiți la cât de mulți bani ați putea avea nevoie în cel mai rău caz. Ce se întâmplă dacă vă arde casa? Dacă sunteți dat în judecată?
Vestea bună este că nu trebuie să veniți cu banii dintr-o dată. Programe precum Inițiativa de economisire de urgență a lui Blackrock folosesc instrumente precum impulsuri comportamentale, rotunjiri ale tranzacțiilor și transferuri automate de bani pentru a genera economii în timp. Coerența este mai importantă pentru atingerea obiectivelor dvs. de economii decât un singur transfer mare de numerar.
Amintiți-vă, contul dvs. de economii de urgență este pentru situații de urgență. Oricât de ispititor este, nu-l investiți și nu vă scufundați în el pentru nevoile de afaceri în acest moment. Dacă afacerea dvs. eșuează, vă veți bucura că ați rezistat.
În legătură cu: De ce antreprenorii ar trebui să planifice eșecul, nu succesul
2. Asigurați totul
O poliță de asigurare bună vă poate salva atunci când apare un dezastru. Evaluați activele afacerii dvs. și asigurați-le când este posibil. Asigurarea de răspundere civilă generală poate ajuta afacerea dvs., de la procese până la dezastre naturale.
Puneți în perspectivă costul asigurării: o primă lunară de 50 USD vă va costa doar 600 USD pe an. Dar dacă un incident de 600.000 de dolari – care nu este nerezonabil pentru cheltuieli medicale, taxe legale sau costuri comerciale de construcție – are loc în acel an, prima dvs. va fi plătită de o mie de ori.
Nu faceți greșeala de a crede că nu vi se poate întâmpla. Toate companiile s-au lovit de obstacole pe drum. Cele de succes își acoperă bazele înainte de dezastru.
3. Folosiți repere pentru a vă reduce pierderile
Antreprenorii sunt unii dintre cei mai motivați oameni din lume, dar conducerea unei afaceri profitabile necesită mai mult decât o etică a muncii grind-it-out. Liderii pricepuți folosesc indicatoare pentru a le spune când este timpul să renunțe.
Citește și: Generația Z consideră că beneficiile sunt mai importante decât salariul
Nu puteți câștiga fiecare luptă. Setați parametrii pentru proiecte și inițiative pentru a determina când este timpul să trageți de ele. Dacă ați investit deja 100.000 USD în dezvoltarea de produse noi, întrebați-vă: ar trebui să continuați? Va mai merita recompensa?
Decideți o țintă de profit pentru produsul dvs. înainte de a începe să îl construiți. În acest fel, știți exact cât puteți cheltui înainte ca proiectul să devină neprofitabil.
Sursa foto: Unsplash