Pași pentru vânzarea pe platformele de mesagerie a rețelelor sociale

Pasi pentru vanzarea pe platformele de mesagerie a retelelor sociale

Ați auzit vreodată de conversații de conversie? Această tehnică de vânzare implică cunoașterea prospectului dvs. printr-o platformă de mesagerie online, crearea unei conversații, apoi trecerea la o vânzare odată ce sunt calificați. Cea mai bună parte? Este complet gratuit dacă faci totul bine.

Atunci când alegeți ce platformă de socializare să utilizați pentru mesaje, rețineți că Facebook este în continuare cea mai mare platformă de socializare, utilizată de 2,6 miliarde de utilizatori, potrivit Statista. Pew Research a descoperit că 75% dintre cei cu venituri mari utilizează Facebook. Instagram este mai vizual, deci dacă vindeți produse sau servicii care arată bine în fotografii sau dacă vizați generațiile mai tinere, mergeți către Instagram. Potrivit Statista, 32 la sută dintre utilizatori au între 18 și 24 de ani, iar 33 la sută au între 25 și 34, scrie entrepreneur.com.

Pandemia a fost momentul perfect pentru a apela la social media. Oamenii petrec mai mult timp online, deoarece datele Kantar au constatat o creștere cu 61% a implicării în rețelele sociale.

Citește și: Peste o treime dintre angajaţi vor să lase în urmă programul de lucru standard 9:00-17:00

Deoarece bugetele companiei ar putea fi restrânse în aceste timpuri actuale, conversațiile de conversie sunt o modalitate excelentă și gratuită de a vă construi pâlnia de vânzări. Cheia pentru mesagerie este să spuneți lucrul potrivit la momentul potrivit.

1. Găsiți clienți potențiali prin interesele lor. Folosiți grupuri Facebook pentru a găsi membri activi în publicul dvs. țintă de nișă. Căutați potențiali clienți care caută o soluție. De exemplu, dacă sunteți agent imobiliar, căutați grupuri axate pe oameni care se mută în orașul dvs. și interacționați cu oameni care pun întrebări precum „Care este cel mai bun cartier în care să locuiți?” sau „Care sunt cele mai bine cotate școli din zonă?” Acești oameni au o nevoie și le puteți oferi o soluție.

2. Continuați să postați conținut organic și util și contactați adepții dvs. implicați. Filtrați aprecierile și comentariile dvs. și contactați-i individual. Deoarece sunt deja familiarizați cu marca dvs., mesajele dvs. pot ajunge mai rapid la subiect. Adepții dvs. sunt deja angajați și vă caută expertiza pe subiecte.

3. În conversație, relaționați cu acea persoană. Aruncați o privire la fotografiile sau postările din profilul lor personal și folosiți-le ca deschizător al conversației. Dacă cineva postează fotografii ale câinelui său, întrevați  despre el. Porniți conversația și concentrați-vă asupra lor. Nu sariți direct în terenul de vânzări.

Citește și: BestJobs: Scădere de 23% în trimestrul trei pentru joburile de management

4. Odată ce ați simțit că perspectiva dvs. este confortabilă, treceți de la cunoașterea lor la prezentarea dvs. de vânzări. Întrebarea cheie: „Cu ce vă ocupați?” De acolo, puteți trece cu întrebarea „Vă ține ocupat?” De obicei, perspectiva va spune da, ceea ce vă conduce la următoarea întrebare. De exemplu, dacă sunteți antrenor de fitness, „Vă e greu să…” Dacă vindeți consultanță publicitară, „Vă e greu cu difuzarea anunțurilor?” Acestea sunt întrebări adecvate pentru a vedea dacă ei sunt clienții potriviți pentru produsul sau serviciul dvs.

Sursa foto: Unsplash

 

  • 2
  •  
  •  
  •  
  •