FlorideLux estimează o creștere cu 15% a vânzărilor de Valentine’s Day

FlorideLux estimează o creștere cu 15% a vânzărilor de Valentine’s Day

FlorideLux, unul dintre cei mai mari retaileri de aranjamente florale și cadouri online și offline din România, lansează colecția de Valentine’s Day, care include 35 de aranjamente florale. Potrivit estimărilor reprezentanților florăriei, noile produse introduse în această colecție tematică vor genera o creștere de circa 15% a vânzărilor companiei, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Cea mai populară floare în rândul clienților, trandafirul, va fi elementul central al acestei colecții. Noul concept a avut suportul master floristului olandez Bart van der Elsken, care se ocupă atât de colecțiile periodice ale floridelux.ro, cât și de pregătirea personalului FlorideLux.ro, ca parte dintr-un concept mai amplu.

Colecția Luxury Love conține atât buchete de trandafiri împachetate premium, cât și o varietate de cutii premium cu trandafiri. Elementul de noutate al colecției de Valentine’s Day îl reprezintă introducerea cutiilor în formă de inimă, albe sau roșii, cu marca FlorideLux 5 stele inscripționată pe acestea, care, până în prezent, erau disponibile în oferta florăriei doar în formă pătrată sau rotundă.

Prețurile produselor incluse în colecția de Valentine’s Day, Luxury Love, încep de la 149 de lei și ajung până la aproximativ 349 de lei.

„Dat fiind comportamentul clienților din anii anteriori, suntem de părere că și în acest an majoritatea dintre aceștia va opta pentru buchetele elegante și simple, pe care am încercat să le transpunem și în conceptul colecției noastre”, a declarat Marius Dosinescu, CEO și fondator FlorideLux.

Estimările companiei arată că vânzările de Valentine’s Day ale acestui an vor înregistra o creștere de aproximativ 15%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, reprezentanții FlorideLux.ro se așteaptă la o creștere substanțială a profitului, pe fondul optimizării continue a costurilor.