Moduri prin care să îți motivezi angajații

Moduri prin care sa iti motivezi angajatii

Este de la sine înțeles că angajații sunt motorul unei companii,  jucând un rol esențial în asigurarea faptului că organizația rămâne funcțională și profitabilă. Fiind capitalul uman vital, faptul că muncitorii dvs. ar trebui să rămână motivați și pasionați de obiectivele companiei dvs. ar trebui să fie una dintre prioritățile de vârf.

Din păcate, potrivit cercetării Gallup, doar o treime din angajații din S.U.A. se simt angajați la locul de muncă.

Evident, provocarea constă în determinarea a ceea ce îi motivează pe oameni. Nu este la fel de simplu să le plătești mai mulți bani. Da, compensația este absolut importantă, dar este ceva de genul recunoaștere, care, conform unui studiu Salesforce, este un factor important motivant. De fapt, 70% dintre angajați ar lucra mai mult dacă ar fi recunoscuți pentru munca lor.

Deși factorii motivaționali s-au schimbat de-a lungul anilor, cercetările ne spun că mulți lucrători sunt de acord astăzi cu privire la o serie de lucruri care conduc satisfacția la locul de muncă.

Echilibrul între viața profesională și viața privată

Aceasta este un aspect important pentru angajații de astăzi. Conform Raportului Mondial de Fericire din 2017, echilibrul dintre viața profesională și viața personală este unul dintre cei mai mari predictori ai fericirii.

Dar echilibrul între viața profesională și viața personală poate însemna altceva pentru fiecare. Pentru unii, înseamnă un program de lucru flexibil, care le permite să lucreze din casă în câteva zile sau să-și stabilească zilele libere. Pentru alții, înseamnă acces liber la facilitățile de exerciții fizice. Unii oameni pot chiar să aibă nevoie de facilități de îngrijire a copiilor la locul de muncă, astfel încât aceștia să poată aduce copiii la serviciu.

Aici poți să citești toată ziua despre modul în care alte companii au reușit să-și transforme forța de muncă în jurul valorii și au maximizat capitalul uman, dar HR-ul de bază vă va spune că experiențele lor nu vor reflecta neapărat modul în care angajații dumneavoastră vor răspunde tehnicilor pe care le încercați să implementați.

Înainte de a începe să faci mari planuri de a crea angajați motivați și pasionați de productivitate, vei dori să faci un pas înapoi și să evaluezi psihografia forței de muncă. O modalitate de a face acest lucru este de a trimite chestionare care să ceară angajaților ideea lor de echilibru între viața profesională și viața personală în companie și, în calitate de finisator, cum ar dori să vadă compania ajutându-le să creeze un echilibru între munca lor și viața personală.

În unele firme, managerii din prima linie au interviuri regulate la unu la unu cu fiecare membru al echipei lor pentru a întreba despre obiectivele lor pe termen scurt și pe termen lung pentru șederea lor în companie. Acest tip de atingere personală este eficientă prin faptul că creează impresia că managementul este gata să colaboreze cu angajații lor pentru a-și atinge aspirațiile și pentru a asigura o mobilitate ascendentă pe scara corporativă.

Un mediu de lucru plăcut

Șefii brutali și colaboratorii necooperanți fac de fapt locul de muncă – în care angajații își petrec cea mai mare parte a orelor  – de nesuportat. A face acest lucru are un impact asupra bunăstării unui angajat și, în cele din urmă, îi afectează performanța. Logica este simplă: nimeni nu se bucură de lucru într-un mediu toxic și stresant.

Un mediu de lucru pozitiv este un mediu de lucru productiv. De aceea, indiferent de industrie, ar trebui să lucrați pentru a dezvolta abilitățile oamenilor în rândul celor din conducere și să investească în activități regulate de construire a echipelor care, de fapt, creează legături între angajați, scrie business.com

O altă modalitate de a îți îmbunătăți comunicarea de jos în sus este să petrecei ceva timp pe parcursul zilei pentru a te deplasa și a interacționa cu angajații tăi și pentru a obține ideile lor. Nu numai că vor simți că eforturile și prezența lor sunt apreciate, dar, de asemenea, este posibil să descoperiți că angajații tăi au unele informații demne de luat în seamă.

Nu în ultimul rând este necesitatea unui birou atrăgător din punct de vedere estetic. Cercetarea efectuată de Comisia pentru arhitectură și mediul încorporat și de British Council for Offices arată că 24% dintre persoanele din forța de muncă au raportat că mediul lor de birouri a fost direct legat de satisfacția lor profesională. Între timp, 91% dintre manageri consideră că aspectul biroului contribuie direct la performanța personalului.

Designul eficient al locului de muncă poate apărea sub formă de iluminare și aerare adecvate, scaune confortabile și funcționale de birou, spații stabilite pentru discuții despre breakout și chiar viața plantelor interioare, care s-a dovedit a avea beneficii fiziologice și psihologice la locul de muncă. Acestea nu numai că fac un loc de muncă favorabil, ci și le dau angajaților impresia că bunăstarea lor este apreciată – contribuind în continuare la viața profesională.

Viziunea și cultura companiei

 Nu este absolut nimic în neregulă stabilirea unor targete anuale. Atâta timp cât acestea sunt rezonabile sau chiar ușor de realizat, fă-o!  Cu toate acestea, ați face bine să spargeți acest lucru în obiective mai mici, proporționale cu perioade mai scurte de timp.

După ce vă stabilești obiectivul pentru anul viitor, exprimă acest lucru în termeni de obiective trimestriale, apoi de obiective lunare, apoi de obiective săptămânale. Acest lucru reprezintă un număr de beneficii pentru angajații dvs. În primul rând, obiectivele mai mici par logic mai ușoare.

Recompense

Pregătirea unui set complet de recompense pentru întâlnirea sau depășirea targetelor va face minuni. Mijloacele de stimulare în plus față de comisioane reprezintă o modalitate excelentă de a încuraja munca remarcabilă. Cu toate acestea, recompensele angajaților nu trebuie să vină sub formă de bani. Pentru obiective mai mici sau mai abstracte, chiar și lauda simplă și un gest de însoțire pot avea un impact pozitiv mult mai mare decât v-ați aștepta.

Tindem să nu luăm progresul în carieră ca un fel de recompensă, dar asigură-ți angajații că fiecare realizare îi duce cu un pas mai aproape de un salariu mărit sau o promovare.

Acestea sunt doar câteva din multele moduri în care vă puteți adapta strategiile dvs. motivaționale pentru angajații dvs. în 2019. Strategia dvs. depinde de oamenii dvs., așa că nu vă fie frică să vă abateți de la aceste sugestii și să le adaptați la circumstanțele dvs. . Ceea ce contează este faptul că compania dvs. începe să ia decizii inteligente pe baza feedback-ului angajaților.