Experții din industrie împărtășesc perspective pentru a ajuta întreprinderile mici să capteze oportunități de conversie. Studiul publicului vă ajută să generați potențiali clienți și să creați un plan de conversie.
Urmăririle persistente sunt importante. Cercetătorii spun că 80% din vânzări necesită cinci follow-up-uri după contactul inițial.
Acordarea atenției mai mult decât conținutului de pe site-ul companiei dvs. SEO, cuvinte cheie și apeluri la acțiune, duce la creșterea vânzărilor.
Generarea de potențiali clienți pentru afacerea dvs. mică poate aduce rezultate excelente, dar numai dacă puteți transforma potențialii cumpărători în clienți reali. Pentru a înțelege mai bine cum să convertim clienții potențiali în cumpărători, am discutat cu experții pentru a găsi sfaturi de acțiune pe care le puteți aplica strategiilor dvs. de conversie.
1. Oferiți un bonus sau un discount
Obținerea de ceva gratuit e întotdeauna un plus pentru clienți. Giveaway-urile sunt o modalitate solidă de a atrage oamenii în afacerea dvs. pentru a efectua o achiziție.
Elementul gratuit nu trebuie să fie deosebit de luxos sau scump, dar ar trebui să reamintească oamenilor afacerea dvs. Dan Ariely, un economist comportamental la Universitatea Duke, a declarat pentru The Atlantic că un concept de freebies și eșantioane funcționează pentru că „îți dau o dorință specială pentru ceva. Dacă ți-aș da o mică ciocolată, dintr-o dată ți-ar aminti despre gustul ciocolatei și ar crește dorința ta. ”
Odată cu transformarea potențialilor clienți în vânzări, Donald D’Souza, comerciant de conținut la eSire, a spus că donațiile pot ajuta afacerea dvs. prin angajament din partea clienților. Odată ce aveți aceste informații, puteți personaliza viitoarele comunicări și oferte pentru a vă transforma strategia existentă.
„Personalizați-vă e-mailul și faceți-l să pară ca și cum reducerea este disponibilă numai pentru ei”, a spus D’Souza. „Puteți face acest lucru generând un cod de cupon unic numai pentru abonații dvs. de e-mail.”
2. Cercetați-vă publicul
Informația este cheia. Cunoașterea a ceea ce doresc clienții dvs. și cum le place să se angajeze cu companii poate fi un instrument puternic de conversie.
Pedro Campos, fondatorul programului PedroConverts, a declarat că atât generatorii, cât și cei care convertesc se bazează pe seturi similare de „fundamente”.
„De multe ori, când văd antreprenorii cărora le vine greu să convertească străini în clienți, totul se reduce la calitatea ofertelor lor”, a spus el. „Dacă aveți o ofertă proastă, ceea ce îmi spune este că nu vă cunoașteți destul de bine clientul ideal”.
Soluția? Cercetați publicul țintă și cunoașteți-l. Odată ce aveți datele corespunzătoare, creați oferte care îi atrage să facă o achiziție.
„Amintiți-vă că nimeni nu a reușit vreodată să vândă ceva ce oamenii nu doresc”, a spus Campos.
3. Întotdeauna continuați
Acest lucru poate părea de la sine înțeles, dar este extrem de importantă. Doar un simplu e-mail sau un apel solicitand o perspectivă pot incepe adesea o vanzare.
Doar un follow up probabil nu va fi de ajuns. Potrivit unui studiu al lui Propeller, „44% dintre vânzători renunță după o un follow up”, în timp ce „80% din vânzări necesită cinci follow-up-uri după contactul inițial”.
„Follow up-ul este cea mai bună modalitate de a vă face clienții să se simtă importanți”, a declarat Hima Pujara, de la Signity Solutions. „E-mailurile regulate legate de serviciul dvs. vor lăsa o impresie de brand în mintea lor, iar mai târziu, când vor avea nevoie de un produs asemănător, vor lua în considerare cu siguranță afacerea dvs.”.
Dacă vă contactați clienții, dar nu aceștia nu răspund, Anthony Martin, proprietarul Choice Mutual, a declarat că trebuie să lăsați măcar 15 minute între apeluri.
„O mulțime de oameni nu vor răspunde la numerele de telefon pe care nu le cunosc. Cu toate acestea, când văd că sună din nou, vor bănui că e ceva important”, a spus el. „Veți fi uimit de modul în care oamenii răspund când cineva îi apelează înapoi 15 minute mai târziu.”
4. Utilizați apelurile la acțiune
Uneori, tot ceea ce este nevoie pentru ca oamenii să acționeze este o mișcare ușoară în direcția cea bună. O chemare definitivă la eforturile dvs. de marketing încurajează potențialii clienți să ia o decizie.
Fără o chemare decisivă, co-fondatorul OptinMonster, Thomas Griffin, a avertizat la începutul acestui an, că vizitatorii noi pe site-ul dvs. „nu știu ce trebuie să facă următorul pas și trebuie să ghicească singuri”. Indiferent de scopul final, apelurile interesante de acțiune care folosesc anumite verbe sau fraze pot duce la conversii.
„Noi nu folosim doar verbe cum ar fi” descărcați acum „,” acționați acum „sau” eliberați „- trebuie să recunoașteți că sună ca o comandă”, a declarat John Breese, fondator și CEO al HappySleepyHead. Îndemnurile și verbele de chemare la acțiune precum – , „primul venit, primul servit”, „contactați-ne astăzi” sau „cumpărați-l de pe raft” – sunt mai eficiente.
5. Optimizați-vă experiența web
În cazul în care afacerea dvs. are un site web, este imperativ să folosiți cuvinte cheie bune și cele mai bune practici SEO pentru a vă converti potențialul online. Dacă știți cele mai eficiente cuvinte cheie, gruparea campaniilor dvs. pe clic și gestionarea scorului dvs. Google Analytics poate fi mai ușoară, a explicat CEO-ul LegalAdvice.com, David Reischer.
„Cuvintele cheie selectate pentru fiecare grup de anunțuri ar trebui să se bazeze pe o categorie îngustă care să fie vizată, astfel încât campania să poată fi mai ușor monitorizată”, a spus el. „Monitorizăm cu atenție toate campaniile și fie optimizăm sau întrerupem acele cuvinte cheie care nu convertesc”.
Alte lucruri pe care trebuie să le țineți cont sunt rata de respingere a site-ului dvs. (numărul de vizitatori ai site-ului de pe o singură pagină), durata sesiunii și numărul mediu de pagini vizitate, scrie business.com
Cu cât stă mai mult un utilizator pe site-ul dvs., cu atât este mai probabil ca acesta să aibă motive să facă o achiziție de la compania dvs.
„Traficul organic este puternic influențat de experiența site-ului utilizator”, a spus Earl White, co-fondator și manager de marketing online al House Heroes.
Dacă utilizați trafic plătit pentru a genera potențiali clienți pe site-ul dvs., White sugerează direcționarea traficului plătit și a traficului organic către diferite pagini de destinație. „Puteți apoi să optimizați paginile SEO fără ca scopurile fiecărei pagini să concureze reciproc.”
Sursa foto: Unsplash