Șase decizii care îți pot ajuta afacerea să se dezvolte

Sase decizii care iti pot schimba afacerea

Cere sfaturi

Am angajat un antrenor de afaceri acum șapte ani și m-a ajutat să-mi propulsez compania. Ca antreprenor, conducerea unei afaceri se simte ca ceva ce ar trebui să faci singur. Însă investiția într-un antrenor m-a ajutat să dezvolt afacerea în fiecare nivel. Nu numai că am fost capabil să-mi schimb comportamentele pentru a identifica și a depăși blocajele impuse de sine, dar mi-a permis să fiu mai angajat și să mă responsabilizez. ”- Katie Conovitz, fondator și CEO TwelveNYC

Angajează pe termen lung
La început, am angajat agenții și freelanceri cu experiență în lansarea unui brand de sănătate pentru consumatori. Dar a devenit clar că avem nevoie de oameni cu normă întreagă, care s-au dedicat 100 la sută pentru succesul nostru. Astfel, am angajat membri cheie ai echipei care au contribuit la creșterea afacerii, ajutându-ne să ne dezvoltăm rapid și să inovăm. Încă mai folosim angajați externi, dar aducerea rolurilor cheie în companie a fost una dintre cele mai bune decizii”- Rachel Sanders, cofondator și CEO, Rootine Vitamins

Riscă totul

Atunci când am înțeles că pentru a-mi dezvolta afacerea, trebuia să investesc mulți bani la început, am decis să iau o ipotecă pe casa mea și să cumpăr bunuri pe speculații. A trebuit să cred că se vor vinde. Asumându-mi acest risc am reușit să extind ofertele de produse către clienții mei actuali, precum și să atrag altele noi. La rândul meu, mi-a permis să renunț la jobul meu cu normă întreagă și să mă angajez cu normă întreagă. ”- Nicole Authier, fondatoare MyTagalongs, scrie Entrepreneur.com.

Rămâi pe poziții

Am decis să-mi păstrez compania în Indiana, unde am fost crescut. Mulți colegi de podcasting au sugerat mutarea în Los Angeles sau New York, dar m-am angajat să cresc comunitatea de podcasting din Midwest. A rămâne în Indiana nu este doar benefic financiar; De asemenea, mi-a permis să mă ocup de fanii lui OG de Crime Junkie și, în acest sens, am reușit să rămân fidel brandului și mie. ”- Ashley Flowers, președinte, Audiochuck și gazda, podcastul Crime Junkie

Schimbă cursul

Am renunțat la modelul nostru de vânzare a covoarelor prin distribuitori de covoare și showroom-uri și am decis să construiesc un brand care se vinde direct pe piață. Această mișcare ne permite să ne concentrăm asupra a ceea ce contează: ingrediente naturale, design original și măiestrie. Am început să investim în propria noastră fabricație, care acum reprezintă 50% din veniturile noastre totale, spre deosebire de doar 5% în urmă cu cinci ani. Câștigăm teren. ”- Catherine Connolly, CEO, Merida

Obține ajutor

Pentru noi, a fost decizia perfectă. Am crescut foarte repede și fără externalizare nu am fi reușit să ne dezvoltăm la fel de rapid. Preluarea unor conturi mari precum Hallmark, Paper Store și Nordstrom – pe lângă comenzile web cu volum mare – ar fi provocatoare cu o echipă internă. În plus, produsul nostru este sezonier. Prin externalizare, nu trebuie să ne facem griji cu privire la angajarea ajutorului temporar în perioada de vârf. ”- Aysel Gunar, fondator MantraBand.

Sursa foto: Unsplash