Se lansează Bucharest Business Fair – primul târg dedicat antreprenoriatului urban creativ din România

Se lanseaza Bucharest Business Fair – primul targ dedicat antreprenoriatului urban creativ din Romania

În luna noiembrie, luna antreprenoriatului la nivel mondial, are loc prima ediţie a târgului Bucharest Business Fair #1. Acesta este un eveniment de două zile dedicat antreprenoriatului urban* creativ. Peste 35 antreprenori cu o valoare cumulată a business-urilor de peste 20 milioane euro își vor expune produsele și serviciile în cadrul târgului care va avea loc în 24 și 25 noiembrie 2018, la ATOM the space.

Bucharest Business Fair#1 este gândit sub forma unui spaţiu de expus, schimbat și crescut idei antreprenoriale urbane și va consta într-un mix de expoziţii, workshopuri și dezbateri dedicate celor care au fondat recent business-uri proprii sau care intenţionează să o facă în viitorul apropiat.

Printre expozanţii care vor fi prezenţi la Bucharest Business Fair#1 se numără: Lelograms, Touching Art Cocktal, Abund Berry, Buturuga Design, Maestoso, the date., Fof Petcare, Rawlicious 22, Bluzat, Vals Flower, My Secre, Odyseea Sailing, Koon, Formtex, Momentos, Lyria, Xevents, Gina Matei coach, Nayino Resort Hotel și lista este într-o continuă creștere.

„Obiectivul meu este să contribui la creșterea numărului de antreprenori urbani din București și nu numai, oferind inspiraţie și know-how tuturor celor aflaţi în momentul de început al afacerii proprii”, a declarat Vlad Mihalachioiu – organizatorul Bucharest Business Fair#1. „Târgul este o etapă firească în evoluţia clubului de business pe care l-am iniţiat acum un an. După ce ne-am concentrat eforturile pe construirea comunităţii și am strâns laolaltă aproximativ 400 de business-uri urbane, cred că este momentul să ne deschidem și către exterior.”

În cadrul workshop-urilor de la Bucharest Business Fair #1, se vor dezbate teme precum: mentorat de la antreprenor la antreprenor, alte nevoi alte antreprenorului în afara capitalului financiar, networking-ul antreprenorial și beneficiile lui.
Târgul este organizat de către comunitatea de antreprenori Bucharest Business Club care reunește în acest moment aproape 400 de business-uri urbane din București și nu numai. Clubul se află la ediţia cu numărul 37 și presupune întâlniri săptămânale în care membrii împărtășesc experienţe de afaceri și fac networking de calitate. Statutul de membru se poate primi doar pe bază de recomandare de la un membru existent.

*Termenul de antreprenor urban a început să fie folosit încă de la începutul anilor 1990 în Statele Unite ale Americii. În principiu, „urban” se referea la minorităţile din interiorul unui mare oraș, iar antreprenor desemna acele persoane care, folosind resurse limitate, ofereau zonelor învecinate soluţii de business locale. Astăzi, termenii sunt folosiţi pentru a desemna antreprenorii care lucrează în și pentru orașe. „În prezent, 600 de orașe constituie 60% din economia globală. S-a prevăzut ca, până în 2025, primele 100 de orașe vor realiza 35% din rulajul economic din lume”, spune Boyd Cohen. Așadar, marile orașe sunt foarte interesate în dezvoltarea spiritului antreprenorial urban. Fundaţii, universităţi, fonduri de capital și chiar guverne au generat programe care au ca obiectiv crearea de economii puternice bazate de business-uri locale.

Citește și Guvernanța corporativă este compatibilă cu antreprenoriatul