Sfaturi pentru dezvoltarea eficientă a unei afaceri de comerț electronic

Sfaturi pentru dezvoltarea eficienta a unei afaceri de comert electronic

Sfaturi pentru dezvoltarea eficientă a unei afaceri de comerț electronic. Garanțiile de plată securizate oferă cumpărătorilor o mulțime de motive pentru a face cumpărăturile online. De la micul dejun, până la cină ori outfitul complet pentru o petrecere, o mare varietate de opțiuni pot ateriza la ușa lor. Trebuie doar să facă click pe produs.

Creștere industriei de comerț electronic este într-un ritm atât de alert de creștere încât toate magazinele online, mari sau mici, trebuie să utilizeze designul eficient, păstrând în același timp tendința de creștere a comerțului cu amănuntul în minte.

Mai jos este o listă de sfaturi utile pentru dezvoltarea site-urilor de comerț electronic care vă pot stimula vânzările.

Păstrați designul simplu

Magazinul dvs. online ar trebui să fie proiectat astfel încât să răspundă în mod eficient nevoilor vizitatorilor și să transforme potențialii cumpărători în clienți. Ar trebui să atragă vizitatori din toate domeniile vieții și să îi țină acolo pentru a explora site-ul dvs. Web.

Design-ul web ar trebui să fie cât mai simplu posibil, fără căderi de linkuri sau imagini care apar în căutarea de produse, mai ales la checkout. Evitați animațiile complicate, conținutul de lungă durată, terminologia ambiguă și imaginile stoc cât mai mult posibil.

Fiți transparenți cu prețurile

Ascunderea taxelor de expediere de la clienți până la ajungerea la formularul de plată ar putea avea un impact negativ asupra vânzărilor dvs. și ar putea duce la o creștere a abandonului coșului de cumpărături. Asigurați-vă întotdeauna că prețul total al unui produs este afișat clientului la prima vedere.

Nu mai jucați jocul de schimbare a prețurilor cu clienții. Aproape fiecare client are o memorie foarte buna pentru preț. Ei nu îl vor uita cu ușurință dacă le prezentă un alt preț, mai ridicat. Vechea zicală că „onestitatea este cea mai bună politică” este încă cea mai bună mantră; nicio politică de prețuri nu poate concura cu acest lucru.

Utilizați imagini și clipuri video de înaltă calitate

Clienții nu vor vrea să cumpere produsul dacă imaginea este neclară; ei vor percepe produsul  ca pe unul ieftin. De aceea ar trebui să încercați întotdeauna să utilizați imagini de înaltă calitate pentru a vă expune produsul. Imaginea produsului ar trebui să fie atât de atractivă (fără a fi înșelătoare sau generică) încât obligă cumpărătorul să îl dețină. Deoarece clientul nu poate simți produsul înainte de cumpărare, prezentarea contează foarte mult. De asemenea, puteți utiliza videoclipuri pentru a prezenta produsul într-un mod mai bun, din toate unghiurile. Când vine vorba de produse cum ar fi îmbrăcămintea, bijuteriile și încălțămintea, filmele scurte, de înaltă definiție vor avea cel mai mare impact pozitiv asupra deciziei de cumpărare a unui client, scrie business.com

Oferiți un meniu de navigare

Meniul de navigare trebuie să apară fie orizontal în partea de sus a site-ului, fie vertical pe partea stângă, în toate paginile. Ar trebui să fie bine organizat, astfel încât clienții să îl poată utiliza cu ușurință. Meniul de navigare ar trebui să permită clienților să caute cu ușurință un produs. Meniul drop-down ar trebui să fie utilizat pentru a prezenta categoriile și subcategoriile produselor.

Creșteți deficitul

Ceea ce este puțin va fi mereu cerut. Produsul care este „în afara stocului” sau apare cu eticheta „vândut” cu un emoji trist pe pagina de pornire a site-ului este observat mai mult. Crearea în mod intenționat a unui deficit al unui produs poate spori vânzările acelui produs sau a unor produse similare. Uneori, aplicarea unor mici trucuri cu psihologia clientului poate fi bună pentru afaceri. Frica de a pierde produsul dorit creează impulsuri. Dar amintiți-vă, această tactică nu trebuie repetată prea des.

Oferiți filtre extinse

Indiferent dacă aveți de-a face cu un client offline sau unul online, obiectivul dvs. final ca vânzător ar trebui să fie o experiență bună a clienților. Dar lucrurile sunt puțin diferite cu un client online. Dacă nu găsesc gama de produse pe care le caută, vor merge într-un magazin diferit. De aceea, un filtru bine organizat este obligatoriu.

Sfaturi pentru dezvoltarea eficientă a unei afaceri de comerț electronic

Să presupunem că un cumpărător vizitează site-ul dvs. cu motivul de a cumpăra o pereche frumoasă de spantofi, dar atunci când face clic pe secțiunea de încălțăminte, el vede doar flip-flop-uri, adidași, papuci, până când merge pe a doua pagină. Ce vrei să facă? Va aștepta până va găsi colecția dvs. de pantofi? Nu. Își va muta cererea în altă parte. Pentru a oferi clienților dvs. cea mai bună experiență de cumpărături, permiteți-le să își găsească produsele dorite oferindu-le diverse opțiuni de filtrare.

Încurajați legăturile social media

Comercianții online trebuie să înțeleagă importanța social media și să o ia în serios. O mulțime de comenzi de comerț electronic provin din Facebook și Instagram. De aceea, unul dintre sfaturile bune este să asigurați distribuirea și expunerea produselor populare pe rețelele sociale. Acest lucru vă poate ajuta să conduceți conversii bune la magazinul dvs. de comerț electronic.

Mențineți coșul de cumpărături vizibil

Pictograma coșului de cumpărături care poate fi recunoscută ar trebui să apară pe toate paginile site-ului magazinului dvs. Acest lucru va permite utilizatorilor să vizualizeze în permanență produsele pe care le-au adăugat în coșul lor, servind ca un memento continuu pentru a-și termina procesul de cumpărături. Această strategie vă va ajuta să creșteți ratele de conversie și să reduceți abandonarea coșului de cumpărături.

Afișați mărturiile clienților

Comentariile clienților și mărturiile reprezintă cea mai bună modalitate de a demonstra calitatea produselor dvs. Feedbackul pozitiv poate influența deciziile de cumpărare ale potențialilor clienți și poate conduce la vânzări. Ar fi eficient dacă eșantioane din recenziile fiecărui produs sunt vizibile chiar sub descrierea produsului. Dar dacă magazinul dvs. de e-commerce nu are o mare varietate de produse și numărul de recenzii este de asemenea scăzut, toate recenziile pot fi bine aranjate sub o pagină numită Martor clienți / Recenzii. Această pagină ar trebui să apară pe ecranul de întâmpinare și să fie ușor de observat de către clienți.

Creați o secțiune pentru vânzări speciale

Cumpărătorii online sunt obsedați de reduceri. Oamenii preferă să cumpere ceva cu o etichetă de discount atașată. O mare parte a cumpărătorilor așteaptă până când produsul preferat se va vinde. Este important ca un site de e-commerce să anunțe o vânzare cu reduceri cel puțin trimestriale și speciale de Black Friday, Crăciun, Revelion etc. Schemele de reducere multiple care oferă o reducere la un preț redus sunt unul dintre motivele majore din spatele creșterii industriei de comerț electronic. Prin urmare, un sfat de preț este ca un magazin de comerț electronic să aibă o pagină specială care să afișeze numai produsele care rulează cu reduceri.