Orice antreprenor atunci când pornește o afacere își dorește ca afacerea lui să meargă bine și să aibă succes. Cei de la sobadsogood.com explică faptul că doar 1 din 12 afaceri chiar reușesc să evolueze. De ce? Ei au pus la punct un infografic care explică motivele pentru care afacerea eșuează.
În analiză s-a pornit de la cinci dimenisuni, clienți, produs, echipă, model de afaceri și finanțare, iar concluzia a fost aceea că o afacere eșuează pentru că face previziuni premature pentru una dintre dimensiuni.
Afacerile care nu reușesc să își definească în mod corect aceste dimensiuni, sunt considerate a fi inconsistente. Pe baza unui studiu realizat în rândul a 3200 firme, cei de la sobadsogood.com au ajuns la concluzia că mare parte dintre afacerile inconsistente pornesc la drum cu o echipă prea mare pe care va trebui să o reducă ulterior.
Fiecare afacere trebuie să treacă printr-un stadiu de creștere care pornește de la a descoperi dacă business-ul inițiat răspunde unei nevoi existente pe piață. Următoarea etapă este validarea din partea consumatorilor că afacerea respectivă este una dorită și necesară. Apoi se ajunge la eficiență și la stabilirea de strategii de creștere constantă. Afacerire care riscă să eșueze, reușesc să aibă o creștere mare în perioada de descoperire pentru a apoi această creștere să devină din ce în ce mai dificilă pe măsură ce avansează în etape.
Studiul mai arată, de exemplu, că 77% dintre afacerie inconsistente pun accent foarte mult pe partea pe produs în etapa de descoperire, pe când 45% dintre afacerile consistente se concentrează pe consumator.