Kraft Foods România îşi schimbă numele în Mondelez România

Kraft Foods România S.A., lider în piaţa locală de cafea, ciocolată şi biscuiţi, îşi schimbă numele în Mondelez România S.A. Schimbarea a devenit efectivă începând cu data de 25 aprilie 2013.

De ce un nume nou?

La 1 octombrie 2012, Kraft Foods s-a împărţit în două companii publice de top: o companie de snacks la nivel global, cu creştere semnificativă, şi o companie de produse de băcănie, în America de Nord, cu o marjă de profit ridicată. Aceasta din urmă, îşi menţine numele de Kraft Foods Group, Inc. În consecinţă, compania de snacks la nivel global a avut nevoie de un nume nou: Mondelēz International.

Decizia de a împărţi compania s-a datorat strategiei diferite de creştere şi dezvoltare între categoriile de snacks şi celelalte produse alimentare din portofoliul companiei. Mai mult, aceste categorii aveau nevoie de direcţii noi de dezvoltare, elaborate în pieţe separate.

Un nume nou, dar aceleaşi obiective

Noul nume al companie este un cuvânt recent inventat ce sugerează ideea de lume delicioasă plină de momente de bucurie. “Monde” este inspirat din versiunea latină a cuvântului “lume”, şi “delēz” este o expresie originală a cuvântului “delicios.” În plus, cuvântul “International” exprimă natura globală a afacerii.

Mondelez România va continua să-şi încânte consumatorii cu mărcile bine cunoscute şi îndrăgite, ce au aparţinut anterior Kraft Foods România, şi anume cafea: Jacobs, Nova Brasilia şi sistemul de preparare a cafelei – Tassimo; ciocolata: Milka,Toblerone, Poiana şi Africana; biscuiţi: belVita, OREO, Milka, Pepito, Pim`s, Barni, TUC, şi bomboanele Halls.

Compania este lider de piaţă în categoriile de cafea, ciocolată şi biscuiţi în România, poziţie pe care doreşte să o consolideze prin investiţia continuă în mărcile sale, prin inovaţie şi extinderea gamei de produse.

România în structura Mondelēz International

Şaptesprezece ţări din Europa Centrală şi de Est, inclusiv România, s-au alăturat organizaţiei Europene Mondelēz International (MEU), cel mai mare producător de ciocolată, biscuiţi, bomboane şi băuturi răcoritoare sub formă de pulbere şi al doilea mare producător de gumă şi cafea.

Ca membru al Mondelēz International şi al regiunii MEU, care reprezintă acum 39% din veniturile totale ale companiei, oamenii noştri vor beneficia de noi oportunităţi. În afară de acestea, fiind parte dintre cele mai mari şi importante regiuni europene vom putea să adoptăm şi să adaptăm noile strategii comune, să investim în lansarea de programe inovatoare pentru a dezvolta afacerea mai repede. Este începutul unei călătorii noi şi palpitante pentru angajaţii şi consumatorii noştri”, declară Gerard Chandran, Managing Director, Mondelez România.