Saatchi & Saatchi a dezvoltat conceptul creativ pentru Internet & Mobile World 2013

Saatchi & Saatchi a dezvoltat conceptul creativ pentru Internet & Mobile World 2013

Saatchi & Saatchi Romania a dezvoltat conceptul creativ de comunicare pentru cea de a doua ediție Internet & Mobile World, informează un comunicat de presă al companie, remis Manager Express.

În calitate de Marketing Technologies Partner, agenția s-a ocupat de conceperea, dezvoltarea, coordonarea și implementarea campaniei de comunicare pentru conferința și expoziția Internet & Mobile World ediția 2013, care a constat în dezvoltarea platformei online și in comunicarea strategică a evenimentului pe rețelele sociale.

Conceptul creativ, „Cea de-a doua venire” este o reintrepretare ludică a unei expresii care are o conotație religioasă. Vorbind despre cea de-a doua ediție a unui eveniment ce redefinește standardele, personaje sub forma unor apostoli digitali încearcă să împlineasca profețiile care au ramas încă neîmplinite și să demonstreze în ediția din acest an că a venit momentul să deschidem ochii spre noi orizonturi digitale și mobile.

“Am ales să ne asociem cu Internet & Mobile World pentru că este o manifestare complexă adresată tuturor celor interesați de inovație și de utilizarea tehnologiei în comunicare, inclusiv pentru noi și clienții noștri. În adveritisingul modern tehnologia fără insighturi nu atinge consumatorii, iar insighturile fără tehnologie nu (mai) sunt auzite”, afirmă Mona Opran, COO Saatchi & Saatchi.

Integrarea tehnologiei în marketing și comunicare duce creativitatea și inovația la standarde cu totul noi, angajează comunitățile în subiecte care au cu adevărat valoare și permite brandurilor să dialogheze mai transparent decât oricând. Aceasta este filosofia la care aderă atât organizatorii Internet & Mobile World cât și Saatchi & Saatchi.

„Idea de parteneriere a venit firesc în contextul focusului digital adoptat de Saatchi & Saatchi, iar echipa IMW s-a dovedit a fi extrem de receptivă nu doar la ideile de strategie și mesaje de comunicare cât și la dezvoltarea infrastructurii necesare susținerii evenimentului prin dezvoltarea și redesign-ul site-ului și a platformei de înregistrare a participanților, dar și la susținerea comunicării evenimentului pe Facebook și in alte rețele sociale”, declară Gabriel Sora, Head of Digital & Inovation Saatchi & Saatchi.

„Parteneriatul cu Saatchi & Saatchi a fost instrumental pentru a duce Internet & Mobile World la următorul nivel. Conceptul creativ, consultanța în strategia de comunicare și o echipa de speakeri de top au reprezentat un aport strategic important în formula celei de-a doua ediții. Într-un viitor digital inevitabil, Saatchi & Saatchi este un partener alături de care te simți confortabil știind că strategia ta creativă și digitală este corectă și livrează rezultate.” declară Cristian Hossu, inițiatorul Internet and Mobile World.

Campania este compusă dintr-un spot TV, execuții pentru print, radio și componenta online: bannere și website.

În ediția din acest an, Internet & Mobile World 2013 aduce pe scenă vorbitori internaționali de top la cel mai complex eveniment dedicat soluțiilor digitale de „business to business” din Romania: Nick Sohnemann, fondator și managing partner al FUTURECANDY, Daniel Jurow-  agenția R/GA, Serhad Bolukcu – Facebook Market Manager for Central and Eastern Europe, Weronika Sobolak, Client Partner CEE, Facebook Global Marketing Solutions, Den Odell, directorul departamentului de Web Development al agenției AKQA, Chris Heilmann – Mozilla, fiind câțiva dintre ei.

Evenimentul s-a desfășurat în perioada 9-10 octombrie la Romexpo București.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •