Curs gratuit: Introduction to corporate innovation

curs gratuit numit Introduction to corporate innovation

Astăzi, corporațiile operează într-un mediu volatil, care le determină să facă eforturi continue pentru a-și menține poziția în piață și pentru a crește de la un an la altul. De aceea, pentru multe dintre aceste companii, inovația a devenit una dintre preocupările centrale. Tehnicile de a dezvolta produse și servicii inovatoare produc rezultate remarcabile, însă nu toate companiile au bugete pentru a investi în training-uri specializate, care să ajute angajații să asimileze aceste tehnici.

Astfel, cea mai mare problemă existentă este diferența dintre ce poate fi făcut cu tactici de inovație și ce știu oamenii din companii să facă în mod concret. Este nevoie de un limbaj comun care să aducă inovația din planul conceptual în cel practic, accesibil.

De aceea, echipa WiseUp a lansat un curs gratuit numit Introduction to corporate innovation, dedicat angajaților din companiile mari, dar și tuturor specialiștilor care vor să înțeleagă și să aplice tactici de inovație în munca lor de zi cu zi, indiferent dacă este vorba despre product management, marketing sau customer service.

Cursul cuprinde 11 lecții gratuite, pe care oricine le poate accesa oricând dacă se înscrie cu adresa de email pe site-ul dedicat cursului. O dată la trei zile, fiecare cursant va primi o nouă lecție pe email, pe care o va putea parcurge în ritmul propriu.

Cursul include și template-uri și exemple validate prin practica echipei WiseUp, ai cărei membri au lucrat atât în corporații (SAP, Vodafone, IBM, Enea, Microsoft), cât și cu startup-uri (mentoring, acceleratoare, programe de investiție etc.), fapt ce le-a permis să facă transfer de know-how și practici dintr-o zonă într-alta. Participanții vor găsi și o serie de resurse atent selectate (articole, cărți, videoclipuri) cu ajutorul cărora își pot continua dezvoltarea profesională.

“Într-o companie mare, o mare parte din provocare e deja rezolvată: există resurse, o bază de clienți, specialiști bine pregătiți, procese definite și o infrastructură care funcționează. De aceea corporațiile pot împrumuta din tehnicile validate deja de către mii de startup-uri pentru a le folosi să-și îmbunătățească propriul mod de lucru și pentru a crește indicatorii esențiali de business într-o piață extrem de competitivă. Partea dificilă este adaptarea acestor tehnici și a know-how-ului despre inovație ca acestea să funcționeze într-o companie mare și complexă. Acest lucru presupune integrarea cu procesele interne, brandul companiei, limitările legale și organizarea internă. În cursul “Introduction to corporate innovation”, abordăm aceste subiecte în mod practic și arătăm cum funcționează procesul în context real”, a spus George Dită, co-fondator și CEO WiseUp.

WiseUp a aplicat cu succes practicile prezentate în curs lucrând cu clienți precum Deloitte, ING, BRD, Deutsche Bank, Porsche și Microsoft.

Subiectele cuprinse în “Introduction to corporate innovation” includ:

  • cum să găsești și să creezi oportunități pentru a inova;
  • cum să învingi rezistența la schimbare;
  • tactici de startup care pot accelera inovația în corporații;
  • cum să transformi know-how-ul companiei în produse și servicii inovatoare;
  • cum să validezi fezabilitatea ideilor de business rapid și cu resurse minime;
  • cei trei oameni-cheie de care ai nevoie pentru a crea și susține un program de inovație și multe altele.

Citește și: Startarium: câteva cifre despre provocările unui startup