Cei zece indicatori ai culturii în pe care ar trebui să-i urmăriți în companie

Cei zece metrici ai culturii în pe care ar trebui sa-i urmariti in companie

Deși toată lumea vorbește despre cultura companiei și indicatori, liderilor în afaceri le este greu să aducă împreună aceste concepte, într-un mod semnificativ. Despre cultură se vorbește demult ca despre un subiect ”soft”, prea intangibil, subiectiv și eluziv pentru a fi măsurat și urmărit. Din acest motiv, a ajuns să fie o provocare alinierea culturii cu succesul afacerii.

În termeni simpli, cultura este un set de comportamente care determină modul în care lucrurile se fac într-o companie. Prin urmare, atunci când se caută indicatori ai culturii, este normal să se urmărească companiile care au avut un succes operațional și funcțional sau, în jargonul afacerilor, companii de înaltă performanță.

Chiar dacă fiecare companie are propriul său stil prin care abordează cultura, există câteva elemente importante pentru o cultură solidă. Folosind aceste calități drept indicatori, liderii de afaceri pot să înțeleagă dacă organizația lor este pe calea succesului cultural.

Comunicare

În companiile cu o comunicare solidă, angajații sunt capabili să-și comunice părerile și sugestiile către leadership, în timp ce leadershipul comunică, în mod eficace, informații către angajați. Verificați dacă canalele voastre de comunicare curentă sunt eficiente în a-i ajuta pe toți cei din companie să trimită, să primescă și să înțeleagă informațiile.

Inovație

În calitate de antreprenori, inovația trebuie să fie unul dintre subiectele principale în afacere. Este legată îndeaproape de comunicare, deoarece se rezumă la întrebarea dacă angajații au abilitatea de a-și pune în mișcare ideile în cadrul organizației și cât de deschisă este compania pentru idei noi. Atunci când se măsoară inovația, amintiți-vă că aceasta vine în multe forme, cum ar fi resurse, procese, comportamente și chiar produsul în sine.

Agilitate

Agilitatea este cheia pentru a rămâne competitivi pe piață. În timp ce conducerea poate avea senzația că se adaptează bine la schimbările interne și externe, ceilalți angajați vor fi cei care vor simți efectele unui eșec. Prin urmare, rămâneți atenți la agilitatea companiei, solicitând feedback, în mod regulat, din partea angajaților de pe toate nivelurile.

Wellness

Bunăstarea la locul de muncă include sănătatea mentală și fizică a angajaților. Nu doar că acest ”wellness” duce la angajați mai mulțumiți și mai productivi, dar acest indicator are și un efect de undă important, care se reflectă în costurile medicale și costurile de absență. Se pare că multe companii încep să recunoască importanța acestui aspect, motiv pentru care își propun să investească tot mai mult în programe de wellbeing pentru angajați.

Mediu

Chiar dacă este cu siguranță captivant, nu aveți nevoie de un sediu amenajat după ultimele tendințe pentru a avea un mediu de lucru eficace. Mai important este ceea ce oferă mediul de lucru pentru confortul și productivitatea angajaților. De exemplu, temperatura din birou ar putea sursa unor scăderi mari ale productivității. Concentrați-vă pe comentariile angajaților cu privire la locul de muncă și veți afla unele dintre cele mai rapide și mai simple moduri de a le îmbunătăți performanța.

Colaborare

Colaborarea are multe niveluri și trebuie să spunem încă o dată că feedback-ul din partea angajaților este cea mai bună metodă de a ajunge la esența lucrurilor. Echipa voastră de marketing poate să lucreze excelent împreună, dar întâmpină dificultăți atunci când trebuie să colaboreze cu alte departamente. Pentru a măsura pe deplin colaborarea din cadrul companiei, uitați-vă la colaborările în cadrul echipelor, precum și colaborarea între echipe.

Suport

Angajații vor să se simtă sprijiniți de către toți cei din companie, inclusiv manageri și colegi. Potrivit unui studiu realizat de către Harvard Business Review, middle managerii sunt cel mai nemulțumiți de pe piața muncii, posibil deoarece duc lipsă de suportul de care au nevoie pentru a avea succes. Cercetând aceste măsurători la nivel individual și de grup, veți fi capabili să determinați nivelul de angajament.

Concentrare pe performanță

Oamenii trebuie să înțeleagă ce determină succesul în rolul lor și trebuie să fie recompensați și să le fie recunoscute meritele în mod corespunzător. Recompensele mai consistente nu duc, neapărat, la o cultură mai solidă. În schimb, făceți-vă timp să înțelegeți dacă angajații se simt apreciați și cum și-ar dori ei să le fie recunoscută contribuția la organizație.

Responsabilitate

Responsabilitatea include răspunderea angajatului pentru acțiuni și rezultate, precum și abilitatea de a lua decizii cu privire la munca lor. Deși pare că este un indicator individual, comportamentele responsabile ar trebui promovate și evaluate la nivel de companie. Veți descoperi că angajații sunt dornici să-și împărtășească experiența în această privință.

Alinierea misiunii și a valorilor

Primul pas este declararea misiunii și valorilor companiei, iar asta este partea simplă. Trebuie să urmăriți cu regularitate dacă angajații cunosc misiunea și valorile voastre, le înțeleg și le trăiesc. Acest proces începe în timpul recrutării, așa că nu neglijați acești indicatori în perioadele de creștere accentuată.

Iată că, în final, cultura și indicatorii pot co-exista. Probabil, acești indicatori nu vor surprinde specificul companiei, dar vor măsura dacă funcționează pentru angajații voștri. Ei vă vor ajuta să înțelegeți în ce măsură cultura voastră vă ajută să aveți o forță de muncă mulțumită, angajată și eficientă.

Sursă: entrepreneur.com
(Photo credit: WerbeFabrik / Pixabay)